Brett Anderson live!


Ό,τι και να πω είναι λίγο. Ο θεός των Suede, η χρυσή τομή μεταξύ Bowie και Morrissey, μια από τις πλέον χαρισματικές μορφές της βρετανικής μουσικής την τελευταία 20ετία μας κάνει την τιμή να εμφανιστεί ζωντανά στις 20 Νοεμβρίου στο Polis Theater! Και τι live: στο πρώτο μισό παρουσιάζει κομμάτια από τις δύο solo δουλειές του (το ομώνυμο και το άρτι αφιχθέν Wilderness) με συνοδεία πιάνου και βιολοντσέλου και στο δεύτερο μισό αγαπημένα κομμάτια από Suede και Tears με ηλεκτρικό ήχο! Συνολική διάρκεια πάνω από δύο ώρες!

Τους Suede τους έχω δει και στις δύο συναυλίες τους στην Αθήνα, το '94 και το '03, και ξέρω από πρώτο χέρι την ενέργεια των ζωντανών εμφανίσεών τους - γιατί, ας μη γελιόμαστε, ο frontman πάντα κλέβει την παράσταση και δίνει το ρυθμό σε ένα live. Τον ακουστικό Brett τον γνώρισα αρχικά μέσω των θρυλικών "Youtube Series" του και αργότερα μέσω μιας ζωντανής ακουστικής ηχογράφησης με συνοδεία εγχόρδων (Live at Queen Elizabeth Hall) περιορισμένης κυκλοφορίας, που διανεμήθηκε στους παρευρισκόμενους στη συναυλία λίγα λεπτά μετά την ολοκλήρωσή της. Μιλάμε για efficiency!

Πάρτε ένα δείγμα:



Με μία λέξη - μαγεία! Προβλέπεται μακρά η αναμονή μέχρι τις 20...
 

5 comments so far.

  1. Ανώνυμος 10/11/08 12:26 π.μ.
    την αληθεια; δεν τον ηξερα καθολου, ειμαι ασχετη ομολογω. αλλα μου αρεσε το κομματι, για να δω τι μπορω να μαθω..
    καλη εβδομαδα ρε!
  2. KitsosMitsos 10/11/08 7:15 μ.μ.
    Καλή ακρόαση!
  3. Φράνσις 11/11/08 10:37 π.μ.
    Τετοια γραφεςι γαμωτο, και νιωθω εντελως ασχετη, κι ας είμαι με τάκουστικα στο αυτι ολο το 24ωρο. Το μονο που εχω ακουσει και λατρευω απο Suede είναι το everything will flow.ΚΟΜΜΑΤΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑ. καθε φορα που τ'ακουω, με πιανει... Αν καταφερω ποτε να ξεκαθαρισω εντελως, τη διαφορα μεταξυ unplugged και ακουστικου θα είμαι ευτυχής! Να φανταστεις εχω ήδη ρωτησει πολυ αγαπημενο μου που δουλευει στο ραδιοφωνο και ξερει καλα απ'αυτά, και παλι δεν το εχω εμπεδωσει πλήρως.Ισχυει οτι το ακουστικο είναι σίγουρα unplugged,αλλα όχι και το αντίστροφο ρε συ;;;; θα πας δηλαδη ε; Αντε, καλη ακρόαση.
  4. exitmusician 12/11/08 10:59 π.μ.
    @lifewhispers
    Ε δε μπορεί, κάτι θα έχεις ακούσει από Suede έστω και τυχαία. Είναι πολύ χαρακτηριστική η φωνή του πάντως.

    @kitsosmitsos
    Ευχαριστώ Κίτσε, ανυπομονώ!

    @kate
    Ουσιαστικά ταυτίζονται. Unplugged επί λέξει σημαίνει ότι τα όργανα δεν είναι συνδεδεμένα με καμία παροχή ρεύματος. Νομίζω ότι ο όρος "ακουστικός" δεν το αποκλείει αυτό, π.χ. να συνδέσεις μια ακουστική κιθάρα με ενισχυτή, sound system, πεντάλ κλπ. Για παράδειγμα, στο unplugged των Nirvana υπήρχε μια διαφωνία επειδή ο Cobain ήθελε να συνδέσει την ακουστική κιθάρα του με ενισχυτή και πεντάλ, πράγμα που αρχικά δεν του επιτράπηκε από το MTV γιατί η εμφάνιση έπρεπε να είναι εντελώς "ξεμπρίζωτη" (lol)
  5. Φράνσις 13/11/08 9:39 π.μ.
    Καλα εγραψες ετσι; Αν σου πω οτι αυτο το παραδειγμα σκεφτομουν οτι θα μου αναφερεις θα το πιστεψεις; Φιλια.(Αν βρω τις φωτος σας ετοιμαζω κατι πολυ hot.Να εχεις τα υπογλώσσια handy!)

Something to say?