Περίπτωση Zack Addy

Κατηγορία:
Αντιγράφω από το άρθρο της Wikipedia για τον χαρακτήρα Zack Addy από τη σειρά Bones (τα bold δικά μου):

"Episodes towards the end of the first season of Bones reveal that Zack's colleagues, especially Dr. Goodman, feel he has become too comfortable as Dr. Brennan's assistant and is therefore not completing any of his Doctorates to avoid having to grow into a new position. Goodman and Hodgins conspire to make Zack less comfortable in his position to motivate him to complete his studies and assume a role above that of an assistant."

ΓΚΝΤΟΥΠ! Κατευθείαν στο δόξα πατρί! Ρε λες γι'αυτό να μην τελειώνω το διδακτορικό;

Προσοχή: δεν ειρωνεύομαι καθόλου: έχω μια πάγια καλή θέση ως συνεργάτης του καθηγητή μου, η δουλειά είναι ενδιαφέρουσα, τα λεφτά είναι πολύ καλά (όσο κι αν αυτό ακούγεται περίεργο), οι δημοσιεύσεις έρχονται... Μου ψιθυρίζει ο διάβολος στο αριστερό μου αυτί: για ποιο λόγο να τελειώσεις το διδακτορικό; Καταρχήν δε θα χρειαστεί να ψάχνεις σαν το ζήτουλα από δω κι από κει για μια θέση ανθυποδιδάσκοντα (με πολλές πιθανότητες αντί να βγάζεις χρήματα, να βάζεις απ' την τσέπη σου κιόλας) σε κάποιο ίδρυμα μακριά από τον τόπο σου βασιζόμενος στη μελλοντική "προοπτική" κάποια στιγμή να βρεις κάτι καλύτερο. Επιπλέον, πού θα βρεις τόσο έτοιμη ερευνητική δουλειά να σε περιμένει, τόσο υψηλού επιπέδου και με σημαντική επιρροή στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τόσο σωστούς συνεργάτες/φίλους και ένα τόσο καλά δομημένο (αν και προσωποπαγές) σύστημα εργασίας;

Το αγγελάκι από την άλλη προσπαθεί να μου πει ότι πρέπει να κάνω τα δικά μου αυτόφωτα βήματα και ότι όλοι κάπως έτσι ξεκινούν. Ναι, άγγελέ μου, αλλά ζούμε στην Ελλάδα, που από την άποψη της οργάνωσης της εκπαίδευσης δεν βλέπει τα σοβαρά κράτη ούτε με τα κυάλια (για την ποιότητα της ερευνητικής δραστηριότητας το συζητάμε). Θεωρείται φυσιολογικό να αφήσει κανείς μια δουλειά που γουστάρει, μια καλοπληρωμένη θέση (με προοπτικές περαιτέρω ανέλιξης) για να μπει στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα κι όπου τον βγάλει; Κι αν ναι, πώς θα ζήσει όντας newly married και με πλάνα για οικογένεια; Θα τυλίγει σουβλάκια με τα papers του, τις ώρες που δε θα δουλεύει στο Πανεπιστήμιο για τρεις κι εξήντα;

Όλα αυτά δεν τα είχα αποκωδικοποιήσει μέχρι τώρα. Με βολεύει που δεν τελειώνω το διδακτορικό μου. Eventually θα το τελειώσω, αλλά νομίζω ότι μόλις εξήγησα εν μέρει την καθυστέρηση που, τελικά, προκαλώ ηθελημένα.

Και δε μ'αρέσει ο ρόλος του Zack Addy ρε γαμώτο. Χάθηκε να ήμουν ο ωραίος Booth ή έστω ο πάμπλουτος Hodgins;

Photo: flickr / user: serac
 

6 comments so far.

  1. Ντροπαλός 24/10/08 4:59 μ.μ.
    Μια ερμηνεία inter alia για την αλλαγή του τίτλου του blog σου;
    Καλησπέρα
  2. KitsosMitsos 25/10/08 11:44 π.μ.
    Ο απλός λαουτζίκος της πατρίδας μας μπορεί εναλλακτικά να το πει και τραβάτε με κι ας κλαίω ή αλλιώς Ουγκαγκα μπουμ μπουμ χι γκαπα γκουμ μπιρλι γκαγκα αουγκιγκι αουγκιγκι μπαγκαλα γκαουγκα γκα (δις)!
    Λέω να πνίξουμε τους προβληματισμούς μας πάνω από καραφάκια ούζο, ε;
    Καλημέρα.
  3. 2Σx2 26/10/08 1:46 π.μ.
    Το ξέρεις όμως ότι ο Zack καταλήγει σε ψυχιατρείο αφού διατέλεσε βοηθός του κατά συρροή δολοφόνου Γκόρμογκον ε;
    Χμμμμμ!
  4. Ανώνυμος 27/10/08 12:00 μ.μ.
    χαχαχ!! μεσα μπορει να έπεσε το σχολιο στη σειρα, αλλα εσύ έπεσες ακόμη πιο μέσα! θεωρώ το σκεπτικό σου περί ελληνικής νοοτροπίας πολύ σωστό, και συνεπώς προσυπογράφω τη μάλλον ασυνείδητ επιλογή σου!


    αν και, η καλυτερη συμβουλή είναι να κάνεις κάτι που θες πριν το μετανιώσεις. αρα στα σωστα βηματα εισαι;

    μπορει να ακουγονται ολα αυτα περιεργα και ίσως σαν "δικαιολογίες", όμως τα επιχειρήματ απου παραθέτεις περί ελληνικού εδάφους, ελληνικής παιδέιας, ελληνικής κατάστασης, ΔΥΣΤΥΧΩΣ (σε σύγκριση με τις άλλες χώρες πάντα), ειναι ατράνταχτα.
  5. Φράνσις 29/10/08 10:06 π.μ.
    Α μαλιστα! Δηλαδη δε φτανει που παιρνεις καλα λεφτά(εγω πουσου μιλαω δεν παιρνω συχνα καλα λεφτ΄΄α, τωρα ας πουμε δεν εχω ευρω τσακιστό,again, και θες να κλοτσήσεις την καρδαρα με το γαλα εεεε; Το ξωτικο θα σου πει, πως όταν θες να βουτηξεις στον ωκεανό, πρωτα σιγουρευεις ένα γερο σκαρί, που θα σε σώζει σε φουρτουνες(εκτος αν μιλαμε για τον Ειρηνικό), βεβαιώνεσαι οτι τα νωτα σου( κυριολεκτικα ή μεταφορικά) είναι προστατευμένα και βουτάς! Αυτος που θελει να λαμψει, θα λάμψει exit μου. Αλλωστε σου εχω ξαναπει οτι κατα τη γνωμη μου, η δουλεια, είτε επιστημονικη ή άλλο, είναι δύσκολος τομεας για να κανεις αυτο που θες ΕΣΥ και μονο. Εννοω να δειξεις την ιδιαιτεροτητά σου. Υπαρχει και η παοψη οτι στο ελληνικο πανεπιστημιο, όλοι είναι αρεστοι μεχρι να τολμησουν να σηκωσουν το κεφαλι τους παραπανω απ΄τους αλλους. Τοτε... χραπ!( Αν καταλαβες εσυ τι ειπα, πες μου και μενα). I say, stay where you are.Something stormy this way comes..
  6. exitmusician 29/10/08 10:59 π.μ.
    Ντροπαλέ, αυτό βασικά είχα στο μυαλό μου όταν άλλαζα τον τίτλο του blog. Και πολλά άλλα πράγματα, αλλά βασικά αυτό...

    Κίτσο, όχι ρε συ, το δίλημμα είναι υπαρκτό. Φεύγεις από μια δουλειά που σε ευχαριστεί για να κάνεις ένα βήμα προς τα πάνω (θεωρητικά) με ένα χ κόστος για ένα χρονικό διάστημα (τουλάχιστον); Συμφωνώ για τη συζήτηση over καραφάκια και τίθεμαι στη διάθεσή σας!

    2σχ2 το ξέρω, το ξέρω! Δε φτάνω σε τέτοιο σημείο, πάντως. I couldn't hurt a fly, που λένε και στο χωριό μου lol

    lifewhispers, και πάντοτε περηφανευόμουν ότι είμαι πολύ εύκολος στις αλλαγές, όσο μεγάλες και δύσκολες κι αν είναι. Bullshit τελικά...

    Ξωτικό μου, μα αυτό ακριβώς λέω: καθυστερώ να τελειώσω γιατί μεταξύ άλλων δε θέλω να χύσω την καρδάρα με το γάλα! Αυτό είναι το "γερό σκαρί" που έχω μέχρι στιγμής και από κει κρατιέμαι. Δυστυχώς, όμως, αυτό το αποκούμπι καθυστερεί το τέλος του διδακτορικό μου...

Something to say?