Ιδιογράφως

Κατηγορία:
Τελευταίος και καταιδρωμένος ανταποκρίνομαι στην πρόσκληση της αγαπητής lifewhispers να ανεβάσω το δικό μου "ιδιόγραφο" - sorry, αλλά ποτέ δεν είναι διαθέσιμη η φωτογραφική μηχανή όταν τη χρειάζεσαι!

Οι κανόνες είναι κάπως έτσι:

1. Γράψε
2. Σκάναρε/φωτογράφισε
3. Πόσταρε.
4. Ειδοποία! Απαραίτητα στο τέλος του ποστ γράψε "για το http://autographcollectors.blogspot.com"
5. Προσκάλεσε άλλους 5 ή και περισσότερους blogger να συμμετέχουν.

Δεν χρειάστηκα πολλή ώρα για να σκεφτώ τι θα γράψω: είναι ένας από τους αγαπημένους μου στίχους και περικλείει στις 15 λέξεις του μια ολόκληρη φιλοσοφία που αν την εφαρμόζαμε ίσως να βλέπαμε τη ζωή λίγο διαφορετικά...



Η πρόσκληση είναι ανοιχτή, αν και φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι έχετε ήδη παίξει...

Καλό Σαββατοκύριακο!
 

6 comments so far.

  1. Autographcollectors 18/5/08 12:50 π.μ.
    Εξαιρετικό, φίλε μου exit!
    :)
    (το "κλέβω")
    :)
    (νατασσάκι)

    σ' ευχαριστούμε πολύ.
    Το σημείωμα αναρτήθηκε στο blog.

    Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά
  2. Ανώνυμος 18/5/08 1:04 μ.μ.
    μολις δεησε να μου κανει τη χαρη το ιντερνετ της νησου και να συνδεθω! και ηρθα κατευθειαν!! με εντυπωσιάζεις με το γραφικο χαρακτήρα αγαπητε!!!
    για το στιψο, ημουν απολυτως σιγουρη οτι θα επέλεγες κάτι τέτοιο!
    αυτη η εσωτερικοτητα σου μου αρέσει!!
  3. Unknown 19/5/08 12:07 π.μ.
    συμφωνω με lifewhispers ο στιψος ωραιος
  4. Φράνσις 19/5/08 10:35 π.μ.
    βρε exit μου, δεν εχω scanner, η φωτογραφικη μου μηχανή είναι καπου θαμμενη και δν μπορω να της τηελφωνησω κιόλας :)))) Ο κωλοΟΤΕ μέχει αφησει χωρίς σταθερό εδω και μια βδομαδα! Εχω τρελαθει απ΄τα νευρα μου. Μηπως θα'πρεπε ο στιχος να είναι ο εξής:"no matter how much you struggle and strive,you won't get out of this world alive"... ιατι θα διαπραξω ανθρωποκτονία. και ο στιχος που εγραψες είναι απ τους πιο τρυφερους ρε γαμωτο.:(((((( Φιλιά.
  5. exitmusician 20/5/08 3:34 μ.μ.
    Νατασσάκι, το είδα και ευχαριστώ!

    Lifewhispers, σε ποια νήσο βρίσκεσαι χρυσό μου; Τα γράμματα είναι αποτέλεσμα αρκετής προσπάθειας για να γίνουν ευανάγνωστα, καθότι το πληκτρολόγιο έχει γίνει πρόεκταση των δαχτύλων lol

    Narita lol lol

    Ρε Ξωτικό, πολύ ντάουν σε ακούω τελευταία και ανησυχώ. Μήπως να ακολουθούσες θεραπεία με Abbey Road μια φορά την ημέρα (κατά προτίμηση μεσημέρι) μήπως και ανεβείς λίγο; xxx
  6. kiara 14/6/08 12:15 π.μ.
    Τέλειος ναι... άκουγα το κομμάτι τις προάλλες...

Something to say?