Περί e-ραδιοφώνου

Ένα πράγμα έχω ευχαριστηθεί με τη νέα σύνδεση ADSL: το Internet radio μέσω iTunes. Μιλάμε ότι χάνομαι με τις ώρες (σε όσους σταθμούς είναι free τέλος πάντων) και στα μουσικά είδη που μπορεί κανείς να ακούσει. Ειδικά αυτό το Σ/Κ που ο καιρός δεν προδιέθετε για πολλά ούτε επέτρεπε ιδιαίτερες εξόδους, το ηλεκτρονικό ραδιόφωνο μου κράτησε καλή παρέα. Είναι μεγάλο πράγμα έξω να βαράει καρφοπέταλα κι εσύ να βρίσκεσαι στην Κούβα, να πετάγεσαι για καμιά ωρίτσα στο Ιράν, μετά να παίρνεις την πρώτη πτήση για Βενεζουέλα, κι από κει να ρίχνεις και ένα σάλτο στο Τόκυο για την τελευταία λέξη της Ιαπωνικής pop.

Μέσα σ'όλα υπάρχει κι ένας ελληνικός σταθμός με το πρωτότυπο όνομα "Ελληνικός FM". Καλός είναι, δε λέω, αλλά όταν έχεις τέτοια ποικιλία είναι κρίμα να χάνεις το χρόνο σου ακούγοντας Τσαλιγοπούλου και Αρβανιτάκη. Ίσως για κάποιον τρελαμένο από τη Κούβα, για παράδειγμα, ο Ελληνικός να φαίνεται τόσο εξωτικός όσο το Radio Cubanismo. Ευτυχώς λοιπόν που δεν ακούγονται νεο-σκυλέ σκουπίδια αλλά πιο ψαγμένη μουσική, και όχι μόνο από τον χώρο του "έντεχνου".

Κι όλα αυτά έρχονται να αναπληρώσουν τη βαρετή κατάσταση που επικρατεί στο κανονικό ραδιόφωνο. Με εξαίρεση τον Κόσμο, το Τρίτο και τον Εν Λευκώ (άντε και τον Red σε ορισμένες στιγμές) οι υπόλοιποι σταθμοί είναι, νομίζω, μια από τα ίδια. Γιαυτό το λόγο δεν άκουγα ποτέ ραδιόφωνο με τις ώρες, αλλά τώρα είτε είμαι στο γραφείο είτε στο σπίτι το iTunes είναι μονίμως ανοιχτό. Όπως πριν 30 χρόνια το τρανζιστοράκι.

Αυτά. Πάω για lounge στο Παρίσι και μετά λέω να πεταχτώ από Χαβάη. Άραγε να υπάρχει δυνατότητα Internet radio και στο αυτοκίνητο; Λέμε τώρα.
 

8 comments so far.

  1. Φράνσις 11/2/08 10:13 π.μ.
    αχαχαχαχαχα. σας ομιλει το ραδιοφωνικό freek και μαλιστα το red freek ονοματι ξωτικόν. Γαι ελα να δεις εμενα που είμαι μονιμως καλωδιομένη με το ραδιοφωνάκι μου.Μιλαμε μ'έχεισωσει απο νευρικο κλονισμό exit.Γραφω πλεον και τις ουρες και την ορθοστασία, βαζω τα ακουστικα και διακτινίζομαι στάγαπημενα μου φιλαρακια και τις τραγουδαρες. Φιλια.(Απορια: οτνα εχεις ραδιοφωνο μεσα στο κινητο, και βρισκεσαι σε περιοχη που δεν εχει σημα ο σταθμος, αλλα εχει το τηλεφωνο, πιανει το ραδιόφωνο; Εχω ρωτησει στον Γερμανο και δεν ηξεραν να μου απαντησουν! ) What say you?
  2. Φράνσις 11/2/08 10:14 π.μ.
    Το freak το κατακρεούργησα ετσι;
  3. pølsemannen 11/2/08 3:37 μ.μ.
    Το i Tunes είναι και πηδιώ.

    Γλιτώνες και την μαλακία των "κλασσικών"ραδιοσταθμών.
  4. Unknown 11/2/08 9:12 μ.μ.
    δεν δίνετε και κανα link και καμια εξηγα στους αδαείς;
  5. Unknown 11/2/08 9:12 μ.μ.
    μέσω itunes δλδ δεν ξερω.. δεν εχω πατησει προς τα εκει
  6. Ανώνυμος 13/2/08 11:16 π.μ.
    Δες λίγο και το www.moodyradio.gr θα σου αρεσει.
  7. Ανώνυμος 13/2/08 8:44 μ.μ.
    που εισαι εξιτ?
    πηγες ταξιδακι παλι η σου τυχε δουλεια;;
    ανακαλυπτω τα itunes σιγα σιγα γιατι δεν αγαπαω την τεχνολογια αιποδ. για να δουμε..
  8. exitmusician 13/2/08 9:20 μ.μ.
    Ξωτικό, νομίζω ότι το ραδιόφωνο πρέπει να πιάνει γιατί είναι εντελώς διαφορετικός ο δέκτης των ραδιοφωνικών κυμάτων από αυτόν του σήματος. Απορώ πώς δεν το ήξεραν στον Γερμανό. Common sense θέλει.

    Polse, δεν παλεύονται οι κλασικοί ραδιοσταθμοί. Με τίποτα όμως (εκτός από τους 3 που ανέφερα).

    Narita, κατεβάζεις και εγκαθιστάς το iTunes και επιλέγεις Radio. Μετά είναι piece of cake.

    Akamas, το έχω ακουστά το Moody Radio αλλά δεν το έχω τσεκάρει. Θα το κάνω μόλις βρω λίγο χρόνο.

    Life, εδώ είμαι, δεν έχω πάει ταξίδι αλλά έχω ατελείωτη δουλειά. Μπήκα σε βαθιά νερά στο διδακτορικό και δεν έχω πολύ χρόνο ελεύθερο. Ούτε εγώ γούσταρα το software (που κατεβαίνει με το Quick Time Player, το οποίο είναι απαραίτητο για διάφορες εφαρμογές) αλλά ομολογώ ότι το ραδιόφωνό του είναι καταπληκτικό.

Something to say?