Ρέκβιεμ για ένα meta-όνειρο

Κατηγορία:
Ότι θα έφτανα σε τέτοιο επίπεδο διανόησης ώστε να ονειρευτώ το επόμενο post μου, και να μου το έλεγες δεν θα το φανταζόμουν. Αν πάλι μου έλεγες ότι θα σηκωνόμουν στη μέση της (προχτεσινής) νύχτας για να ρημαδογράψω σε ένα χαρτάκι 5 keywords που θα μου θύμιζαν την επόμενη μέρα τα βασικά σημεία του ονειρεμένου post, θα σε έκραζα μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία. Έλα όμως που το εν λόγω χαρτάκι δεν το βρίσκω πουθενά, ενώ αυτές οι 5 κωλολέξεις έχουν διαγραφεί διαπαντός από τη RAM μόλις ξανάκλεισα τα μάτια μου!

Και έτσι χάθηκε η ευκαιρία μιας direct επικοινωνίας με τον κόσμο των ονείρων, που όχι μόνο φέρνει στην επιφάνεια τα μύχια της ψυχής και τις πιο βαθιά κρυμμένες σκέψεις, αλλά πλέον υπαγορεύει και blogposts, ενώ σε λίγο καιρό θα γράψει κανένα κεφάλαιο της διατριβής μου (μακάρι να κάνω λίγο parallel processing της διατριβής με τον ονειρένιο εαυτό μου, γιατί διαφορετικά δε με βλέπω καλά...)

Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι είχα δώσει τίτλο στο dream-post: "Meta-όνειρο". Μη ρωτάς περισσότερα, ούτε κι εγώ καταλαβαίνω. Κρίμα, πάντως, γιατί είχα ενθουσιαστεί με το post, και μάλιστα το θεωρούσα ως ένα από τα καλύτερά μου εδώ και καιρό. Σαν μια από εκείνες τις στιγμές που συνειδητοποιείς ότι τα πάντα μπαίνουν στη σωστή τους σειρά, και ότι αυτό που γράφεις δεν έχει (εκείνη τη στιγμή) αδιέξοδα και κλωστές που κρέμονται.

Εκτός βέβαια κι αν το ονειρεύτηκα όλο αυτό το πανηγύρι, και τούτο το post είναι όντως το meta-όνειρο. Ή μήπως είναι το meta-meta-όνειρο;

Μπλέχτηκα.
 

8 comments so far.

  1. spirou 14/1/08 10:20 μ.μ.
    Mipws oneireutikes oti sikwthikes kai to egrapses?Giati to exw pathei ki egw panw apo mia fora.Meta to oneiro ksupnousa,skeftomouna na to grapsw kai meta evlepa oneiro oti sikwnomouna kai to egrafa..
  2. Φράνσις 15/1/08 10:35 π.μ.
    Πρώτον , μια διαπίστωση συμπαράστασης: παθαινω ακριβώς το ίδιο πράγμα, για την ακρίβεια, το ποστ που θ' ανεβασω σήμερα είναι εν μερει αποτέλεσμα τετοιας...υπνοπαιδείας! Ρε συ exit, ανακουφίστηκα τωρα, αλήθεια. Αρα δεν ειμαι μονο εγώ κολλημενη με τον εγλεφαλό μου 24 ωρες το 24ωρο, υπαρχουν κι άλλοι εκει έξω, ή εδώ μεσα, αναλόγως.Και τώρα η δευτερη εφιαλτική διαπίστωση:Μπορεί να σε ονειρευόταν καποιος άλλος ότι ονειρευόσουν το ποστ, και να ήσουν η πορβολή του δικου του ονείρου.χχιχιχιχ. Μπόρχες. Χαιρετώ σε. Και keep on dreamblogging!
  3. Ανώνυμος 16/1/08 4:57 π.μ.
    Gia na se dieykolynw apo thn oneirologia:

    H poupsi vaftisthke prin h' meta apo thn allh ths diafhmishs..?

    giati egw ypopsiazomai meta...
  4. Σπιτόγατος 16/1/08 10:51 π.μ.
    Και νόμιζα πως μόνο εγώ βλέπω ασυναρτησίες στον ύπνο μου...
    Πάντως θα συμφωνήσω ότι μάλλον ονειρεύτηκες πως σηκώθηκες και σημείωσες τις λέξεις...το σκέφτηκες αλλά δεν το έκανες.
  5. Ανώνυμος 16/1/08 11:29 π.μ.
    Κοίταξε, μπορεί τίποτα από αυτά να μην έχει συμβεί και το ποστ αυτό να μην υπάρχει...
  6. JoaN 16/1/08 5:03 μ.μ.
    κρίμα, θα είχε ενδιαφέρον.

    να κοιμάσαι χώρις κάλτσες καλού-κακού...
  7. exitmusician 17/1/08 3:41 μ.μ.
    Spirou και Σπιτόγατε, τείνω να συμφωνήσω μαζί σας ότι μάλλον το ονειρεύτηκα, αφού μετά από 4 μέρες αναζήτησης το αρτάκι με τις 5 λέξεις δε βρέθηκε πουθενά. Ήταν τόσο ζωντανό όμως...

    Ξωτικό, με μπέρδεψες με τις ονειροπροβολές. Θα σου έλεγα plz explain αλλά φοβάμαι ότι θα με μπερδέψεις περισσότερο lol

    Γιατρέ μου, μετά τη διαφήμιση. Αφού το έχω γράψει κιόλας!

    Colpocoquette, έχεις ακούσει τη θεωρία ότι η πραγματική ζωή είναι ένα τεράστιο συνεχές όνειρο;

    Joan, no comprendo... Explanar por favor αυτό με τις κάλτσες!
  8. JoaN 18/1/08 5:43 μ.μ.
    (με τις κάλτσες κάποιος ζεσταίνεται και όταν συμβεί αυτό βλέπει εφιάλτες. Άρα, μήπως τα δες όλα αυτά σ όνειρο κλπ κλπ , άποψη που έχει ήδη ειπωθεί)

Something to say?