-

Κατηγορία:
Είχα σκοπό να γράψω κάτι για τις συνθετικές τσάντες που από 1ης Μαρτίου θα αντικαταστήσουν τις κλασικές πλαστικές σακούλες στα σουπερμάρκετ της Αθήνας αλλά το χτεσινό με κάνει να θέλω να φωνάξω ένα μόνο πράγμα:



ΦΥΓΕ

Και κάτι για το τέκνο Κόκκαλη: ρε Πετράκη, κόψε τις γραμμές, να πούμε, γιατί το 'χεις κάψει τελείως...
 

5 comments so far.

  1. Ανώνυμος 18/1/08 1:26 π.μ.
    ..νύχτα και επιτέλους πες μας τι ομάδα είσαι.
  2. Ανώνυμος 18/1/08 6:36 π.μ.
    Ο άνθρωπος αυτός στη ζωή του υπήρξε ραλλίστας

    κι επίσης στο στρατό ήταν καντυλανάφτης

    Είναι δηλαδή ένας άνθρωπος περιθωριακός, τουλάχιστον από τις δύο αυτές ιδιότητες.

    Επίσης η έκφραση του προσώπου του δεν είμαι βέβαιος ότι φανερώνει ιδιαίτερα χαρισματικό άνθρωπο

    Δηλαδή πόσα λεφτά δίνει η επιχείρηση που δεν θέλουν να την πουλήσουν στον Παύλο Γ;

    Εμάς ποιός μας λυπάται;

    Όσο για τον άλλο, είναι ώς παράδειγμα πολύ χειρότερος από τον δικό μας αλλά μάλλον έχει καλά φυλαγμένα τα νώτα

    Αααχ...
  3. Φράνσις 18/1/08 10:06 π.μ.
    Ρε συ exit, συγγνωμη πρωινιάτικα για τη γλώσσα μου, αλλα δεν πάνε ολοι στο διαολο λέω εγώ; Που στρατολογουν ιδωτικους στρατους απο κωλόπιαδα για να τα σπανε κατα το δοκουν των προέδρων τους; Οσο για τις "γραμμές", εγραψες! Ωστε ο κύριος βλογιοκομμενος Πετρακης σνιφαρει ε; Παιδί μου ειχες δει μια ταινια του Πανου Κούτρα, εμ τίτλο ΑΛΗΘΙΝΗ ΖΩΗ; Ε, εγω ενα πραγμα καταλαβα α΄πάυτην: ποια ειναι η διαφορα μεταξυ πλούσιου και φτωχου junkie: ο/η πλούσια junkie κρυβει το στερητικο της, κατω απο τριπλη σειρα πέρλες, ψηλοτάκουνα ή καλοραμμενα κοστουμια.Ο φτωχος junkie, τρωγεται απ΄την μαρμαγκα.Αλλα θες να φύγει αυτος και να πλακώσει ο κύριος ΑΓΟΡΑΖΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ- ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ; Σημειωτέον ειναι δικηγορος ο τύπος...Κατι τεπτοις συναδελφους βλπεω και δεν ξερω πως να χειριστώ τον εαυτο μου. καλημερααααα.
  4. Ανώνυμος 18/1/08 1:39 μ.μ.
    Έχουμε φάει τα νειάτα μας να βρίζουμε τον Τζίγγερ γμτ την διοίκησή μου μέσα.... :^(
  5. exitmusician 21/1/08 8:36 μ.μ.
    hitchhiker, ρε μήπως είναι Ολυμπιακός; Πάντως αυτές τις μέρες οι γαύροι ήταν οι καλύτεροι υποστηρικτές του ραλίστα. Ε, βέβαια. Με ποιον άλλον θα περνάγαν τόσο καλά;

    Γιατρέ μου, υποκλίνομαι. Τα είπες όλα. Πάντως δεν είναι θέμα χρημάτων. Ξεροκεφαλιά είναι και απροθυμία να παραδεχτούν ότι τα έχουν κάνει σκατά.

    Ξωτικό, δεν ξέρω τι είναι ο Βγενόπουλος αλλά από τη στιγμή που μίλησε με τέτοια λόγια καλώς να ορίσει. Εντάξει, καταλαβαίνω ότι κι αυτός θέλει τον Παναθηναϊκό ως μέσο πίεσης (όπως ο Κόκκαλης) προς διάφορες κατευθύνσεις, αλλά αν είναι να ρίξει χρήμα στην ομάδα και να την στελεχώσει με πράσινες καρδιές εμένα μου αρκεί.

    Μπαμπάκη, ίσως ο γιος σου να μη θυμάται σε λίγα χρόνια ποιος ήταν ο Τζίγγερ... Ίδωμεν, από Πέμπτη.

Something to say?