Μεταξύ εδώ κι εκεί

Είχα που είχα τη μετακόμιση, άρχισαν και τα απανωτά ταξίδια και είμαι γενικώς χαμένος. Χτες και προχτές έλειπα στην Ιταλία, την άλλη βδομάδα φεύγω για Αμερική, στο meeting που ήμουν αποφασίστηκαν άλλα δυο ταξίδια μέσα στο επόμενο εξάμηνο (on top of ό,τι είχε ήδη αποφασιστεί) συν ότι κάποια στιγμή θα έρθει και η σειρά της Αθήνας να φιλοξενήσει μια συνάντηση εργασίας για καμιά 30αριά άτομα. No prizes for guessing ποιος θα το οργανώσει...

Μ'αυτά και μ'αυτά έχω να γράψω στο blog εδώ και μια βδομάδα, που είναι το μεγαλύτερο διάστημα από τότε που άρχισα να γράφω πιο συστηματικά. Επίσης να με συγχωρείτε που έχω χαθεί από τα αγαπημένα μέρη στη μπλογκόσφαιρα, τα λημέρια που μου λείπουν και που χτες αν wireless μαζί μου θα μπορούσα άνετα να επισκεφτώ γιατί το meeting ήταν αφόρητα βαρετό.

Δεν έχω πάρα πολλά πράγματα να πω γιατί με περιμένει ένα βουνό από δουλειά. 2-3 μικρά πραγματάκια μόνο:
- Οι Ισπανοί είναι ο πιο ωραίος λαός για παρέα και socializing και οι Ολλανδογαλλοάγγλοι οι χειρότεροι. Η κατάταξη αντιστρέφεται όταν μιλάμε για την ουσία της δουλειάς. Οι Ιταλοί είναι κακοί και στα δύο.
- Η βόρεια Ιταλία (μέχρι και τη Ρώμη) δεν έχει καμία σχέση με τη νότια Ιταλία όπου και βρισκόμουν.
- Έχω ήδη μια πλήρη εικόνα και δρομολόγιο για να εκμεταλλευτώ στο έπακρο τη διαμονή μου στις ΗΠΑ.

Θα προσπαθήσω να ξαναγράψω μέσα στο Σ/Κ. Μέχρι τότε, φιλιά!
 

6 comments so far.

  1. Ανώνυμος 12/10/07 4:25 μ.μ.
    dont you worry, μικρε! κι εμεις μια απο τα ιδια, δηλαδη δουλεια, οχι ταξιδια! εχω να γραψω απο τις 2 του μηνα.ειδες, εμαθες τις εργασιακες σχεσεις ανα την ευρωπη,μια χαρα σε βρισκω.ελπιζω να βλεπεις και τιποτα απο τις πολεις που επισκεπετεσαι και να μην εισαι κλεισμενος μεσα. αν και στη θεση σου, δεν θα χα ορεξη να παω πουθενα με τοσα πανω στο κεφαλι μου. εσυ θα οργανωσεις και το αθηναικο; ελεος.
  2. νατασσΆκι 12/10/07 5:44 μ.μ.
    όλοι στα ίδια είμαστε, μην στενοχωριέσαι!
    (χωρίς τα ταξίδια, γρουμφ!)

    Να περάσεις καλά, και να γυρίσεις να μας πεις - και κοίτα να "αποφορτιστείς" λίγο, ε;;

    Καλό Σαββατοκύριακο - και καλό κουράγιο..
    :))
  3. Ανώνυμος 13/10/07 4:43 μ.μ.
    Φυσικά το γεγονός πως ήδη σε μισεί ολόκληρη η ελληνική blog-όσφαιρα που τολμάς να μας γράφεις για ταξίδια ενώ εμείς είμαστε με κατεβασμένες τις άγκυρες στα λιμάνια μας, δε χρειάζεται να στο αναφέρω, σωστά;;

    (Have fun, wherever you are. Bring us back memories.)
  4. Unknown 13/10/07 4:52 μ.μ.
    Eίχαμε κανένα νέο για Ιαπωνία;
    χαχα
    Πάντως σε καλούς ρυθμούς σε ακούω.
  5. Φράνσις 15/10/07 10:07 π.μ.
    Δεν γραφει και κανεναν ταξιδιωτικό οδηγό λεω εγώ; Α! τωρα που το θυμηθηκα.Για διαβασε το "ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗ" της Αγορίτσας Μπακοδήμου(εκδ. ΠΑΤΑΚΗΣ). και μετά ίσως βλεπεις αλλιώς τα ταξίδια. Πολύ αλλιώς όμως.(Δηλαδή εγω τωρα πρεει να νιωθω μη σου πω πως που δεν ξεκουνάω εύκολα και η δουλεια παει κατά διαόλου).καλημερα και καλά ταξιδια anyway!
  6. exitmusician 15/10/07 2:07 μ.μ.
    Γλυκιά μου, προσπαθώ να μη μένω κλεισμένος στο meeting/ξενοδοχείο, αλλά η μέρα έχει δυστυχώς μόνο 24 ώρες. Η Νάπολη πάντως είναι ένα χάος. Το meeting στην Αθήνα εγώ φυσικά, ποιος άλλος, ο καθηγητής;

    Νατασσάκι, ξεκουράστηκα όντως το Σ/Κ αλλά σε σχέση με αυτό που με περιμένει δεν ήταν τίποτα...

    Nameless, τέτοια κούραση δεν ξέρω αν είναι worth the trouble. Ελάχιστο χρόνο έχω για fun, δυστυχώς, αλλά κάτι γίνεται.

    Narita, δυστυχώς κανένα νέο, και δε βλέπω να έρχεται. Οι ρυθμοί πέφτουν λόγω της κούρασης από τα απανωτά ταξίδια και meetings, και αναμένεται να πέσουν ακόμα περισσότερο από βδομάδα.

    Ξωτικό, καλό βιλίο για το αεροπλάνο φαίνεται. Θα το τσεκάρω!

Something to say?