If it's not love, then it's THE BOMB...

...αλλά "the bomb" που έσκασε δεν είχε τις συνέπειες που περίμενα - δηλ. κινητοποίηση ενός ολόκληρου μηχανισμού, άγχος, φωνές (σε reasonable επίπεδα). Ξώφαλτσους μικροτραυματισμούς μόνο είχαμε, που θα περάσουν με λίγο ιώδιο και καμιά γάζα. Όλα τα άλλα είναι ελέγξιμα, υποθέτω, και έχω βάσιμους λόγους να το πιστεύω. Not bad για κάποιον που μόλις χτες βρισκόταν στο σημείο μηδέν...

Τυχερός είμαι πάντως, μέσα στην ατυχία και την αδράνειά μου. Γιατί η ευθύνη ήταν απόλυτα δική μου να μην αφήσω τον κακό της υπόθεσης (τον Πανδαμάτορα Χρόνο) να κατασκευάσει τη βόμβα αλλά να του αφαιρέσω τα υλικά προτού καν μπει στο εργαστήρι του.

Πάντως δεν αισθάνομαι κάποια ιδιαίτερη ενοχή, πέρα από αμηχανία για το πώς κατάφερα να το αφήσω να μου ξεφύγει. Είναι καλό αυτό γιατρέ μου ή μήπως άρχισα να χοντροπετσιάζω επικίνδυνα και να φτάνω στο επίπεδο "Νεοέλληνας", δηλ. δε χαμπαριάζω ούτε κι αν σκάσει ατομική βόμβα δίπλα μου;

Σας φιλώ και συνιστώ την ταυτόχρονη ακρόαση του παρακάτω άσ(θ)ματος, στίχος του οποίου δίνει και τον τίτλο σε τούτο το post:

 

6 comments so far.

  1. Ανώνυμος 26/9/07 11:07 μ.μ.
    Tέλος καλό όλα καλά δλδ! :)
  2. νατασσΆκι 27/9/07 8:45 π.μ.
    Είναι καλό αυτό-ως "γιατρός" σου μιλάω...
    δεν γίνεται αλλιώς, κάποια στιγμή θα αποκτήσεις άμυνες
    και δεν κινδυνεύεις εσύ να "χοντροπετσιάσεις" - αποκλείεται, σε βεβαιώνω...!
    [από πείρα, κι είμαι μεγαλύτερη και πρέπει να με ακούτε, εντάξει; ;)]

    Καλημέρα, και από μένα πολλά φιλιά
    -πολύ καλό το άσμα..!
  3. Φράνσις 28/9/07 10:15 π.μ.
    Ο καλος ο πυροτεχνουργός στις ανώδυνες εκρήξεις φαίνεται! Χαιρομαι που τη γλύτωσες, αν μπορω να χρησιμοποιήσω αυτο το ρήμα. Προς γνώση, αποφυγή(;) μελλοντικων παρομοιων περιστάσεων και συμμόρφωση. Οσο για την τυχον ομοιότητά σου με τους χοντρόπετσους, Τεφαλ Νεοέλληνες, τι να σε πω; Εσύ και μονο εσύ ξερεις αν το δέρμα σου εχει αρχίσει να μη νιώθει, καθως και η συνείδησή σου...Για ενα σοκ-δοκιμή ευαισθησίας περνα απ΄το blog της Ιndustrialdaisies και δες σε παρακαλώ το αμεσω ς προηγούμενο ποστ απ΄το πρόσφατό της. Ειμαι σίγουρη πως ειναι η καταλληλη λυδία λίθος..Κι ευχομαι η αντιδραση σου να σου δωσει την απαντηση στην απορία σου. Φιλια.
  4. Φράνσις 28/9/07 11:12 π.μ.
    (2): σου εστειλα mail στο exitmusician@yahoo.gr το video που σου εγραψα παραπάνω! Ελπιζω οτι ειναι εγκυρο το mail σου και οτι δεν θα σου προξενησει ανηκεστο βλαβη αυτο που θα δεις. Λυπαμαι εκ των προτερων, αν σου δημιουργήσει ταραχή και οχι μόνο exit. Φιλια.
  5. Effie 28/9/07 2:01 μ.μ.
    Μου κόλλησε το ρεφρενάκι και το τραγουδάω όλη μέρα σήμερα!!!
  6. exitmusician 28/9/07 9:07 μ.μ.
    Παπί μου, ναι. Τέλος καλύτερο από το αναμενόμενο, μάλιστα.

    Νατασσάκι, χαίρομαι για την ψύχραιμη αντίδρασή μου. Τελικά ψυχραιμία ήταν αυτό που χρειαζόταν και λίγο ζαμανφού, και όλα πήγαν καλά.

    Kate, προς γνώση και συμμόρφωση, όπως το είπες. Στης industrialdaisies δεν έχω μπει ακόμα, μόλις γύρισα για λίγο στο πατρικό και ξαναφεύγω για το καινούριο σπίτι. Θα μπω όμως αύριο, που είναι και μια πολύ αγαπητή επέτειος για εσένα κι εμένα!

    Το βιντεάκι δεν άντεξα να το δω ολόκληρο. Νομίζω ότι μέχρι εκεί που είδα μου φτάνει. Δεν ξέρω αν ο αυτοσκοπός του είναι να σοκάρει, αλλά δν καταλαβαίνω τι μπορεί να κάνει κάποιος πέρα από το να μη φοράει γούνα. Δεν ξέρω, ίσως δεν κατάλαβα καλά, in which case please enlighten me.

    Effie, τούτο το ρεφρέν είναι όντως κολλητικό όπως και πολλά άλλα του αγαπητού φίλου μας!

Something to say?