Τηλεφωνική δημοσκόπηση

Κατηγορία:
Χτες το απόγευμα:

- Παρακαλώ;
- Καλησπέρα σας, είμαστε από την εταιρεία δημοσκοπήσεων Χ και κάνουμε μια έρευνα για τα εμπορικά κέντρα. Θα θέλατε να απαντήσετε σε ορισμένες ερωτήσεις μας;

Συνήθως δεν συμμετέχω αλλά χτες ήμουν in good spirits, και η κοπέλα είχε πολύ ωραία φωνή, οπότε λέω what the hell...

- Βεβαίως.
- Ωραία. Καταρχήν να σας ενημερώσω ότι κατασκευάζεται ένα νέο εμπορικό κέντρο στην περιοχή Ψ (δε θυμάμαι πού ακριβώς, νομίζω κάπου στα νότια προάστια). Πόσο πρωτότυπη θεωρείτε την ιδέα;

Ντόινκ (πρώτο)! Τι να σου πω μωρό μου. Ποια ιδιοφυής περσόνα σκέφτηκε να κατασκευάσει ένα ακόμα εμπορικό κέντρο; Μιλάμε για την πιο πρωτότυπη ιδέα που έχει ακουστεί ποτέ.

- Καθόλου.
- Καθόλου, ε;.. Μάλιστα (*γελάκι*). Εσείς θα χρησιμοποιούσατε αυτό το εμπορικό κέντρο;
- Γενικώς δεν επισκέπτομαι εμπορικά κέντρα. Μόνο αν ήταν ανάγκη και βρισκόμουν στην περιοχή, αλλά δεν θα το επισκεπτόμουν επί τούτου.
- Εεεε, πώς το περνάμε τώρα αυτό (ντόινκ δεύτερο), εεεε...
- Εντάξει, βάλτε «μάλλον όχι».
- Ωραία. Τι είδους καταστήματα θα θέλατε να έχει το εμπορικό κέντρο;

?

- Δεν πολυκατάλαβα την ερώτησή σας. Τι εννοείτε τι είδους καταστήματα;
- Εεεε, δηλαδή, θέλετε να έχει καταστήματα με ρούχα, παπούτσια, ηλεκτρονικά...

Παράξενο. Κι εγώ που νόμιζα ότι τα εμπορικά κέντρα έχουν βουλκανιζατέρ, συμβολαιογραφεία και built-in λαϊκή αγορά. Παύση 5 δευτερολέπτων.

- Pet shop θα ήθελα να έχει.
- Pet shop ε; (το είπαμε, κοπέλα μου) Είστε ο πρώτος που μου το λέει (*γέλιο - υπέροχο, κελαρυστό* – και μόνο γιαυτό το γέλιο θα μπορούσα να απαντήσω ακόμα και σε δημοσκόπηση για καλλυντικά φτάνει να την ακούω). Πόση απόσταση θα είσασταν διατεθειμένος να διανύσετε για να φτάσετε στο εμπορικό κέντρο και τι μέσο μεταφοράς θα χρησιμοποιούσατε;
- 20 λεπτά το πολύ. Μάλλον θα χρησιμοποιούσα Μετρό, αν υπήρχε πρόσβαση και λόγος για να χρησιμοποιήσω το εμπορικό κέντρο.
- Ωραία. Ποια εμπορικά κέντρα έχετε επισκεφτεί από τα παρακάτω: Α, Β, Γ...
- Το Α μια φορά.
- Μόνο; (ντόινκ τρίτο)
- E, τι μόνο; Αφού σας είπα ότι δεν χρησιμοποιώ εμπορικά κέντρα. Εκτός κι αν θα θέλατε να τα επισκεφτούμε παρέα.
- Αχ σας ευχαριστώ *γέλιο - υπέροχο, κελαρυστό*. Θα μου πείτε τι επαγγέλεστε;

το παρακάτω μέρος του διαλόγου εμπίπτει στο νόμο περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων

- Σας ευχαριστώ πολύ. Θα θέλατε να επικοινωνήσουμε μαζί σας ξανά σε λίγο καιρό;
- Αν με καλέσετε εσείς η ίδια, πολύ ευχαρίστως.
- *γέλιο - υπέροχο, κελαρυστό* Ευχαριστώ, θα το προσπαθήσω...

Συμπέρασμα: Αν και στην αρχή πήγε να το χάσει το παιχνίδι με τρία απανωτά ντόινκ, τελικά το έσωσε με αυτό το υπέροχο κελαρυστό γέλιο! Ladies που διαβάζετε, να γελάτε πιο συχνά, κάνει τον κόσμο μας καλύτερο lol
 

24 comments so far.

  1. Spikon 5/7/07 3:26 μ.μ.
    Πες μου ποια εταιρεία ήταν αυτή. Θα τους πάρω τηλέφωνο για να μου κάνει δημοσκόπηση η κελαρυστή!
  2. pølsemannen 5/7/07 5:45 μ.μ.
    3-3 φρικτή αγωνία!

    Λοιπόν έξιτ η κελαρυστή δείχνει να έχει αίσθηση το χιούμορ!

    Την επόμενη φορά βάλε τα δυνατά σου να κερδίσουν τα κελαρυστά 6-0!
  3. Ανώνυμος 5/7/07 6:21 μ.μ.
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα




    αλλά χωρίς το κελάρυσμα!!!!Πολύ καλό exit!
  4. Σπιτόγατος 5/7/07 11:13 μ.μ.
    Καλά, μόνο σε μένα τυχαίνουν κακόφωνες και βαριεστημένες;

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    (τρανταχτό και ξεκαρδιστικό)
  5. Φράνσις 6/7/07 11:48 π.μ.
    Λοιπόν το ξωτικο ευπειθως αναφερει τα εξης: οσες φορες εχουν τηλεφωνησει και για κακη τους τυχη απαντησα εγώ, τους πηρε ο διαόλος και τους σήκωσε!! πολυ ομως. Τωρα το ματι μου το μυωπικο διακρινει την εξης εφιαλτικη πτυχη στην ιστορία σου, τι θα γινοταν αν η "κελαρρυστη" αντιδρουσε μη αναμενόμενα, στην προταση σου να επισκεφθειτε μαζι το εμπορικο κεντρο ε; Δηλαδη,λόγου χαριν να σου ελεγε: το ξερετε κυριε οτι θα μπορουσα να το θεωρεισω σεξουαλικη παρενόχληση αυτο που είπατε; Οπότε, διαβλεπω δύο τινα: ή θα επαιρνες εσυ αμυντικη σταση και θα της το εκλεινες στα μουτρα, οποτε, παει η δημοσκόπηση, ή θα συνεχιζες με αντεπίθεση επι τη βασει των προσωπικων δεδομενων , "που βρηκατε το τηλεφωνο, για ποιους κανετε τη δημοσκόπηση" και τετοια..
    Η Μαφαλντα παντως νομίζω θα της απαντουσε πολύ σουρρεαλιστικά.(Μαλλον το εχω χασει τελειως αυτο που εχω αναμεσα στους ωμους μου.) χαίρεσθε!
  6. JoaN 6/7/07 3:09 μ.μ.
    "xamogelaatee einai meetadotikoo salala"

    pws einai to kelarysto gelio arage?
  7. Θεραπευτής 6/7/07 3:09 μ.μ.
    Μεγαλο θεμα αυτο!

    Παλιοτερα δουλευα σε γνωστη εταιρεια δημοσκοπησεων κι εκανα κι εγω τηλεφωνικες ερευνες. Μεγαλο λουκι, ειδικα αν καλεις επαρχια (σε χωρια εννοω...) που υπαρχει μεγαλο ποσοστο ανθρωπων που δεν εχουν ιδεα τι ζητας και ποιος μπορει να εισαι. Βεβαια παντα υπαρχει η περιπτωση να σε βρισουν ή να σε αγνοησουν, αλλα ενιοτε συναντας και καποιους πολυ συνεργασιμους.

    Τωρα, μετα απο χρονια, τη βρισκω πολυ ηλιθια δουλεια και ειναι ισως η μονη που ντρεπομαι που εκανα! Παιζονται πολλα συμφεροντα και μας αντιμετωπιζουν σαν αγελη για οικονομικα και πολιτικα οφελη! Τωρα αν μου καθοταν κελαρυστη φωνη μπορει και να απανταγα, γιατι ειμαστε και θυματα εμεις οι αρσενικοι!

    Υ.Γ.1

    "Τι είδους καταστήματα θα θέλατε να έχει το εμπορικό κέντρο;"

    Μα τι ηλιθια ερωτηση; Αραγε υπηρχε απαντηση "χεστηκα" ;

    Υ.Γ.2

    Παρεσυρθην λιγο... Καλως σε βρηκα!
  8. 2Σx2 6/7/07 4:49 μ.μ.
    Κι εγώ έχω εργαστεί ως δημοσκόπος στο παρελθόν!
    Θυμάμαι πόσο πολύ εκνευριζόμουν όταν έπεφτα πάνω σε αγενείς ή μου το έκλειναν στη μούρη. Εν τω μεταξύ, κάθε φορά το κεφάλι μου ήταν καζάνι από τις πολύωρες συνομιλίες.

    Γενικά, οι δημοσκοπήσεις είναι χαζομάρες. Καταρχήν, δεν υπάρχει λόγος να λέμε τι πιστεύουε ώστε να τα χρησιμοποιήσει κάθε χ,ψ ιδιωτική εταιρεία προκειμένου να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις και τα κέρδη της. Στις πολιτικές δημοσκοπήσεις πάλι, υπάρχουν οι εκλογές για να πούμε τη γνώμη μας. Τέλος πάντων, έτσι λειτουργεί το σύστημα.

    Όμως, λόγω και της εμπειρίας μου, πάντα απαντάω επειδή σκέφτομαι τον καημένο που κάνει τη συνεντευξη ο οποίος παίρνει 4 ευρώ την ώρα χωρίς ένσημα. Είναι κάτι σαν συναδελφική αλληλεγγύη.

    Επίσης να πω ότι είχα επιτυχία σα δημοσκόπος λόγω της αισθησιακής φωνής μου! :))))))
  9. exitmusician 6/7/07 5:39 μ.μ.
    Πω πω, πολύ σχόλιο έπεσε και δεν είχα χρόνο να απαντήσω νωρίτερα!

    Spikon, ούτε που θυμάμαι. Το Χ δεν είναι μόνο semantics, είναι η αλήθεια!

    Polsemannen, μιλάμε όχι απλά για ευχάριστο άτομο αλλά και με ιδιαίτερα αισθησιακή φωνή! Τι άλλο καλύτερο να σου τύχει σε τηλεφωνική δημοσκόπηση;

    Life, κάνε practice στο κελάρυσμα σε παρακαλώ και την επόμενη φορά που θα γελάσεις στο blog μου να το απεικονίσεις καταλλήλως lol

    Σπιτόγατε, μάλλον μόνο σε μένα έτυχε υπέροχη και κελαρυστή lol
  10. exitmusician 6/7/07 6:01 μ.μ.
    Auburn Kate, σου ετοιμάζω ξεχωριστή απάντηση που θα την ανεβάσω λίγο αργότερα γιατί πρέπει να συμβουλευτώ τα Μαφαλντοκιτάπια μου!

    joan, το κελαρυστό γέλιο δεν μπορώ να το περιγράψω αλλά μπορώ να το αναγνωρίσω αν το ακούσω. Νομίζω ότι έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
    - έχει την κατάλληλη αυξομείωση του pitch (ούτε μονότονο, ούτε λατέρνα)
    - συνοδεύεται από γλυκιά ή/και αισθησιακή φωνή και, το βασικότερο
    - βγαίνει από την καρδιά

    therapist, καταρχήν καλώς ήρθες! Καμία δουλειά δεν είναι ντροπή, ειδικά γιαυτή τη δουλειά έχω μια ιδιαίτερη ευαισθησία χωρίς πάντως να έχω ποτέ δουλέψει ως δημοσκόπος. Πάντοτε μιλάω όμορφα έστω κι αν δεν θέλω να συμμετάσχω. Ε, μερικές φορές έχει και τα τυχερά της!

    2σχ2, αυτό ακριβώς σκέφτομαι και μιλάω ευγενικά. Είχα διαβάσει κάποτε ένα άρθρο στον Guardian από την πλευρά αυτού που τηλεφωνεί και άλλαξε τελείως η αντίληψή μου. Είναι πολύ δύσκολο να ακους μπινελίκια 8 ώρες και να πληρώνεσαι ψίχουλα χωρίς καν να είσαι ασφαλισμένος.
  11. Ανώνυμος 6/7/07 8:57 μ.μ.
    "Πόσο πρωτότυπη θεωρείτε την ιδέα; "
    Α, δεν υπάρχει καθόλου "εκβιασμός" και εκμαίευση απαντήσεων. Ωραιότερο θα ήταν: σας δίνω μια κλίμακα: φανταστικό, υπέροχο, γαμ***ρό

    "Εσείς θα χρησιμοποιούσατε αυτό το εμπορικό κέντρο":
    Α, υποθέτω ότι είναι ερώτηση για να καταλάβει το υποκείμενο της δημοσκόπησης ότι έχει επιλεχθεί τυχαία από γεννήτρια αριθμών, διότι εάν μένεις στο Χαλκούτσι, πώς να πας στα ΝΠ να ψωνίσεις;
    Βουλκανιζατέρ σε εμπορικό κέντρο; Λαϊκη: Π-Ρ-Ω-Τ-Ο-Π-Ο-Ρ-Ι-Α-Κ-Ο. Βρες χρηματοδότη! Προτείνω επίσης χρωματοπωλείο μάντρα αυτοκινήτων και ελασματουργείο. Α, στον φάκελο που θα κάνεις μην ξεχάσεις το ελικοδρόμιο, για εύκολη πρόσβαση!
    Και όταν θα το διαφημίζεις μέσω δημοσκοπήσεων να έχεις κοπέλλες με κελαρυστές γελαστές φωνές!
  12. [Germanos] 6/7/07 10:03 μ.μ.
    Εντελως κουλή ερευνα λέμε.......

    Εγω θελω εκκλησία σε εμπορικό κέντρο !
  13. Ανώνυμος 6/7/07 10:39 μ.μ.
    Καλό :)
    Εγώ θα ήθελα οίκο ανοχής...μας πηδάνε στις τιμές τα καταστήματα στα εμπορικά...ασ πηδήξουμε κι εμείς...
  14. exitmusician 7/7/07 4:29 μ.μ.
    Auburn Kate, θα έκανα το εξής. Αφού εκπλησσόμουν τα μάλα για μερικά δευτερόλεπτα θα περνούσα στην αντεπίθεση λέγοντας τα εξής (not in order of appearance):
    α) εγώ φταίω που ήθελα να κάνω τη δουλειά σου πιο όμορφη και ευχάριστη,
    β) ακούς τόσα πολλά κοπλιμέντα σε αυτή τη δουλειά ή έχεις πολλούς τόσο ευγενικούς και γελαστούς πελάτες που τους έχεις βαρεθεί;
    γ) και επειδή με τσάντισες για πες μου πού βρήκες τα στοιχεία μου and you better be convincing.

    Αλλά επειδή η συγκεκριμένη δουλειά τρώει πολύ μπινελίκι, τέτοιες συζητησούλες πρέπει να τις επιζητούν και οι ίδιοι. Δε μπορείς να βρίζεσαι συνέχεια επί 8 ώρες.

    Την ατάκα της Μαφάλντα δεν τη βρήκα, ρε γμτ. Θα ήταν όμως κατ'αναλογία εκείνου του strip στο οποίο κάποιος παίρνει λάθος τηλέφωνο στο σπίτι της και μετά αρχίζει να αυτοοικτίρεται για το λάθος του. Το θέμα είναι ότι δε θυμάμαι ακριβώς τι είπε η Μαφάλντα.

    Ντροπαλέ, καθόλου στρατευμένη δεν ήταν η έρευνα. Απορώ τι είδους επιχειρηματικές αποφάσεις μπορούν να υποστηρίξουν με τέτοια κακοσχεδιασμένα surveys. Εκ πείρας μπορώ να πω ότι η αντικειμενικότητα στις σχεδιασθείσες ερωτήσεις είναι το Α και το Ω για ένα επιτυχημένο survey.

    Πάντως ένα εμπορικό κέντρο με ελασματουργεία, βουλκανιζατέρ και χρωματοπωλεία θα ήταν η χαρά του μάστορα (ή του μαστροχαλαστή). Αν ρίχναμε και μια γεφυροπλάστιγγα θα εκτοξευόμασταν lol

    [germanos] στην Ελλάδα πάντως δεν το έχω δει. "Πού θα παντρευτείτε;" - "Στην εκκλησία του Άγιου Μπάμπη του Βωβού"!

    Manos, πρέπει να δεις στο εξωτερικό κάτι "οίκους". Σαν εμπορικά κέντρα είναι, στο μέγεθος και τη χλιδή. Εκεί μάλιστα.
  15. elafini 7/7/07 4:57 μ.μ.
    εγώ πάντως είμαι κατά των pet shops...δεν μπορώ να τα βλέπω τα κακόμοιρα εκεί μέσα στα κλουβιά...αν ήμουν millionaire θα τα αγόραζα όλα πάντως..έχασα και την ευκαιρία με τον Βωβό γαμώτο!!!χιχιχιχι
  16. elafini 7/7/07 9:44 μ.μ.
    άσχετο...που πήγε το blog του keimgreek?
  17. ion 8/7/07 10:16 π.μ.
    εξαρτάται πόσο κελαρυστό είναι το κελαρυστό..γιατί αν υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο αριθμό κελαρισμάτων ανά δευτερόλεπτο, η τύπισσα μάλλον μόνο σε χ-ψ-εμπορικά θα συχνάζει..
    καλημέρα**
  18. Ανώνυμος 8/7/07 2:28 μ.μ.
    Καλό...είδες που ένα κελαριστό γέλιο σου φτιάχνει τη μέρα;;;(και το ποστ!)

    Καλημέρα.
  19. exitmusician 8/7/07 9:54 μ.μ.
    elafini, έχεις απόλυτο δίκιο. Σκλαβοπάζαρο είναι. Και η γάτα που θα πάρουμε δεν θα είναι αγορασμένη, υιοθετημένη θα είναι.

    O keim χάθηκε τελικά;

    ion, καλησπέρες και καλώς ήρθες από δω! Είχε την κατάλληλη δόση κελαρύσματος το γέλιο πάντως lol

    natassaki, αν η μέρα δεν είχε πάει καλά το πιθανότερο ήταν ότιθα της το έκλεινα!
  20. proserpina 8/7/07 9:59 μ.μ.
    Αχχχ, έχω κάψει πολύ κόσμο τελικά μ' αυτό το υπέροχο γέλιο μου (ψώνιοοοοοο, rooooofl)

    Μμμ, η αλήθεια είναι οτι η φωνή επηρεάζει πολύ και τις δικές μου συνομιλίες σε παρόμοιες περιπτώσεις δημοσκοπήσεων/ προσφοράς πακέτων σταθερής τηλεφωνίας / ίντερνετ κλπ, και για την ακρίβεια όχι μόνο η φωνή αλλά και το 'μυαλό' που κρύβεται απο πίσω (αααμα τύχω σε κανα ούφο, δεν πα να χει κ την πιο ωραία φωνή, δεν μπορώ, συγχύζομαι)
  21. Φράνσις 9/7/07 12:19 μ.μ.
    xaxaxaxaxaxaxa, ουτε εγω το βρηκα! Αλλα δαιβασα και τοσχολιο του αγαπητου μου 2Σχ2 και ντραπηκα εκ των υστερων για τα κεφαλι που εχω παρει ,τηλεφωνικως... Ομως, δεν πρεπει να παοκλεισεις και το αντιστροφο: αγενης συνεντευξιαστης, και με τασεςι χειραγώγησης του ευπειθους ίσως πολίτη,ε; Δεν τους γουσταρω αυτους του ανθρωπους οταν κανουν αυτη τη δουλεια. Ισως να γνωριζα καποθιον εκτος αυτου του πλαισιου και να τον συμαπθουσα, και τωρα που το θυμαμαι, ξερω εναν. χαιρετω!
  22. exitmusician 9/7/07 1:54 μ.μ.
    @ proserpina

    Μια στιγμή να φταρνιστώ: Ααααα-ψώνιο! Lol lol lol

    @ auburn Kate

    Πρέπει να είναι στο νο. 9. Έψαξα όλα τα τεύχη εκτός από αυτό που έχει παραπέσει κάπου και δε μπορώ να το βρω (γμτ)
  23. Ανώνυμος 10/7/07 4:12 μ.μ.
    exitmusician, ωραίος διάλογος! Γέλασα πολύ! Χα χα χα..

    ΥΣ: Πέρνα από το blog μου, έχεις πρόσκληση... Mercy.
  24. exitmusician 10/7/07 9:32 μ.μ.
    @ ραδιοκέφαλη

    Την είδα την πρόσκληση και ευχαριστώ! Αν και έχω ήδη απαντήσει, η πρόσκλησή σου μου δίνει ιδέα για ένα post στο οποίο θα περιγράφω ένα από τα πιο δύσκολα ταξίδια που θα ήθελα να κάνω (και το οποίο δεν έχει σχέση με φαγητό lol).

Something to say?