1978-1987-2007


Για να μην ξεχνάμε απο πού ξεκίνησαν όλα, σαν σήμερα πριν 20 χρόνια...

Θυμάμαι που κατέβηκα για πρώτη φορά στη ζωή μου στην τότε κυκλική Ομόνοια για να πανηγυρίσω, κάτι που μετά από λίγα χρόνια ελέω Πανάθας έγινε θεσμός με αποκορύφωμα το 1996 (eat your heart out, γαυράκια). Μου φαινόταν εντελώς πρωτόγνωρο το όλο σκηνικό, αλλά τη μεγαλύτερη εντύπωση μου είχαν κάνει οι τύποι (με στυλ Γαρδελικό, μαλλί-αφάνα, χαίτη, κολλητό τζιν, αμάνικο φανελάκι) που "έσκαγαν" τις μηχανές τους δημιουργώντας εκκωφαντικό θόρυβο.

Εντωμεταξύ τότε η Αθήνα τη νύχτα ήταν σκοτεινή πόλη. Δεν υπήρχε η φωταψία που υπάρχει σήμερα, ούτε φυσικά ο δήμαρχος έδινε εντολή να φωταγωγηθεί η πόλη σε τέτοιες στιγμές (όπως κατά κόρον ανακοίνωνε ο Αβραμόπουλος τη μυθική περίοδο της δημαρχίας του). Αλλά τα βεγγαλικά και οι κροτίδες έκαναν τη νύχτα μέρα έστω και στο μουντό γκρίζο τοπίο της προ 20ετίας Αθήνας.

Και φυσικά θυμάμαι ακόμα την υπερηφάνια που αισθανόμουν ανακοινώνοντας στους συμμαθητές μου (μαθητής Δημοτικού γαρ) ότι το Κύπελλο το πήραμε στα γενέθλιά μου. Γιατί αν αντιστρέψουμε τα 2 τελευταία ψηφία της χρονολογίας προκύπτει μια ακόμα ημερομηνία από την οποία ξεκίνησαν όλα, 29 χρόνια πριν, σαν σήμερα...

Photo © technews.gr
 

20 comments so far.

  1. [Germanos] 14/6/07 11:30 π.μ.
    To 87 πηγαινα β'Λυκείου. Αξεχαστες εποχές - θυμαμαι αυτο που λες με τα μηχανάκια
  2. Spikon 14/6/07 12:32 μ.μ.
    Το 1987 ήμουν στην τελευταία τάξη του Δημοτικού. Τον αγώνα δεν τον είδα απο την αρχή. Έφτασα στο σπίτι λίγο πριν τις βολές του Καμπούρη. Όντως, αξέχαστες εποχές!

    (Πες μου κάτι exitmusician για να σιγουρέψω οτι είσαι αυτός που νομίζω: α)έχεις σήμερα γενέθλια;
    β)Σου λένε κάτι οι φράσεις "Πεδίον Ασκήσεων"και "Κυρίες μου...";)
  3. exitmusician 14/6/07 12:37 μ.μ.
    @ germanos

    Και όχι μόνο μηχανάκια. Αγροτικά, νταλίκες, Trabant, ό,τι είχε ο καθένας έφερνε. Παράνοια, με τα δεδομένα της εποχής εκείνης.

    @ spikon

    α) Ναι
    β) Ναι. Έλα Λουκάαααααα...
  4. Unknown 14/6/07 12:47 μ.μ.
    Χρόνια -καλά/πολλά- κύπελλα
  5. A.F.Marx 14/6/07 1:00 μ.μ.
    Aπαπαπαπαπα!
    Γεμίσαμε βαζελάκια...
    Έχε χάρη που γεννεθλιάζεσαι σήμερα...
    Χρόνια πολλά και καλά!
    :)
  6. Ανώνυμος 14/6/07 2:01 μ.μ.
    XRONIA POLLA!!!!
    NA TA EKATOSTHSEIS KAI NA SE XAIROMASTE OLOI OI FILOI PALIOI KAI NEOI!!!

    ...oso gia tote..imastan triti dimotikou kai paralirousame stous ixous tou "final countdown"...klasiko pleon akousma gia oles tis epomenes epituxies!!!

    "KYRIES MOY..." H WRA TOY FILA8LOY...
  7. Ανώνυμος 14/6/07 2:21 μ.μ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε σένα
    ΧΡΟΝΑΙ ΠΟΛΛΑ κι ευτυχισμένα!!!
    ΚΑι να μας πεις πως θα το γιορτάσεις απόψε!!!!!!!!! (εεεε?)
  8. exitmusician 14/6/07 2:44 μ.μ.
    @ narita

    Ευχαριστώ κι ευχαριστώ!

    @ a.f.marx

    Χεχεχεχ τι μόνο εσύ κι ο Καλτσόβρακος θα σχολιάζετε; Ευχαριστώ για τις ευχές!

    @ katerina

    Κατερινάκι, τα είπαμε εμείς... Final Countdown, το είχα ξεχάσει εντελώς!

    @ life

    Thanx κούκλα! Σήμερα παίζει δείπνο με το έτερον ήμισυ, σε ένα πολύ καλό ιταλικό που ξέρω. Συνηθίζουμε 1-2 φορές το μήνα να επισκεπτόμαστε ένα καλό εστιατόριο και σήμερα είναι καλό occasion. Ήθελα κανένα hardcore ινδικό (Jaipur Palace anyone?) καθότι fan των καυτερών - the hotter the better - αλλά επειδή πρέπει να φάμε και οι δύο απόψε και όχι μόνο εγώ προτίμησα το κλασικό ιταλικό.

    Πάντως ό,τι πάρω θα είναι καυτερό και θα το παραγγείλω και extra hot!
  9. proserpina 14/6/07 10:58 μ.μ.
    Χρόνια πολλά :):):):)

    Εγώ το 87 ήμουν πέντε χρονών, αλλά θυμάμαι τους πανηγυρισμούς, χεχε
  10. Ανώνυμος 15/6/07 4:13 μ.μ.
    Γεια σου ρε Πανάθα!
    Πολύχρονος!
  11. Ανώνυμος 15/6/07 4:24 μ.μ.
    Πολύχρονος ομόδοξε!!! ;^)
  12. Ανώνυμος 15/6/07 5:11 μ.μ.
    atassakiΧρόνια πολλά κι από εμένα, πολύχρονος! Κι εγώ Β Λυκείου πήγαινα...αχ! Τυχερέ, όμορφα γενέθλια! ;)
    Ελπίζω να πήγε καλά το χθεσινό, και του χρόνου!
  13. JoaN 15/6/07 6:10 μ.μ.
    1) xronia kala
    2)to '87 hmoun 2.
    3)ligotera kypela.
    over
  14. exitmusician 15/6/07 9:38 μ.μ.
    @ proserpina

    Thanx :) Όλοι τελικά έχουν κάτι να θυμούνται από κείνη τη βραδιά τελικά. Παραλήρημα άνευ προηγουμένου - ίσως μόνο το Euro να ήταν ανώτερο σε φρενίτιδα.

    @ ραδιοκέφαλη

    Merci! Και Ραδιοκέφαλη, και Πανάθα! Όλα σε ένα!

    @ mpampakis

    Gracias συν-τρίφυλλε!

    @ natassaki

    Danke! Μια χαρά πήγε. Το φαγητό υπέροχο, το κρασί ιδανικό, και, το βασικό όλων, ο espresso τέλειος (παρότι ο 4ος της ημέρας για μένα). Μετά είχαμε τούρτα και κονιάκ στο σπίτι!

    @ joan

    Ώπα. Πολύ brief είσαι ρε παιδί μου. Τις πληρώνεις τις λέξεις; lol Grazie πάντως - όχι για το τελευταίο όμως!
  15. Ανώνυμος 15/6/07 10:56 μ.μ.
    Διαβαζοντας τα σχολια μολις διαπίστωσα οτι ειμαι γερος

    Η τζοαν ηταν 2 και εγω 17!!!!!!!!!

    μπρρρρρ
  16. Ανώνυμος 16/6/07 12:55 π.μ.
    Μια από τα ίδια. Ήμουν 11 και τα θυμάμαι πολυ καλά όλα κι εγώ.
    Ένα περίεργο πράγμα. Με ελάχιστες εξαιρέσεις, οι πιο πολλοί bloggers ειναι βαζέλια (like me also). Και μετά λέμε γιατί οι γαύροι είναι.....γαύροι. Επίπεδο...
    Χρόνια σου πολλά, έχουμε 2 χρονια διαφορά, παρά 12 μέρες...
  17. 2Σx2 16/6/07 9:11 π.μ.
    Καταρχήν χρόνια πολλά έστω και καθυστερημένα!

    Λοιπόν, άθελα σου μου αποκάλυψες το λόγο που η ομάδα (ο Παναθηναϊκός ντε) μας πάει από πίκρα σε πίκρα τα τελευταία χρόνια. Η Ομόνοια ήταν κυκλική! Από τότε που ξεκίνησαν οι περίφημες εικαστικές παρεμβάσεις (χαχαχα) η ομάδα δεν μπορεί να σταυρώσει κούπα!

    (καταχωρείται ως η υπ' αριθμόν 7689 δικαιολογία για τα χάλια μας - και ναι αναφέρομαι στο ποδοσφαιρικό τμήμα)
  18. Фе́ммe скатале 16/6/07 2:10 μ.μ.
    Εϊναι πολύ σημαντικό να γίνεται κάτι μεγάλο τη μέρα των γενεθλίων μας...Σε νιώθω πολύ. Το 2006 στα γενέθλια μου ήταν η ολική έκλειψη ηλίου...
  19. exitmusician 17/6/07 6:20 μ.μ.
    @ germanos

    Ναι, είστε οι outliers στην κανονική κατανομή με μέση τιμή το 9 lol. Όσα δηλαδή και τα δικά μου χρόνια το 1987!

    @ manos s.

    Thanx! Να σου πω, δεν γνωρίζω τις ομαδικές προτιμήσεις των bloggers αλλά πάντως εκτιμώ περισσότερο όσους είναι και Παναθηναϊκοί lol

    @2σχ2

    Πρόσεξε γιατί αυτό που είπες μπορεί να το πάρει το Derby και να το κρατήσει καβάντζα για το τέλος του πρωταθλήματος όταν και θα ψάχνουν δικαιολογίες για μια ακόμη αποτυχημένη χρονιά. Αφού, ως γνωστόν, φταίνε όλοι και τα πάντα εκτός του Βαρδινογιάννη!

    @ maria adouaneta

    Έχει ενδιαφέρον να μπορείς να συνδυάζεις μια ημέρα προσωπικού ενδιαφέροντος με ένα γεγονός που έχει ευρύτερη απήχηση. Όχι όμως να συμπίπτουν γενέθλια με γιορτή γιατί εκεί έρχονται σε "σύγκρουση" και μοιραία το ένα υπερισχύει του άλλου.
  20. Ανώνυμος 18/6/07 5:30 π.μ.
    haaaaap biiiiirt

Something to say?