Η βενζίνη τελείωσε

Δεν έχω κίνητρο πλέον να προσπαθήσω άλλο. Η βενζίνη τελείωσε, το αμάξι δεν προχωράει και δεν φαίνεται βενζινάδικο στον ορίζοντα. Όλο έλεγα ότι πρέπει να προσπαθώ για μένα, για την πάρτη μου, και ξεκινούσα και ξανάξεκινούσα, έκανα μερικά βήματα μπρος και ξανασταματούσα. Ε, αυτή τη φορά είναι οριστικό.

Και έχει αρχίσει να φαίνεται. Δουλειές της μίας μέρας μου παίρνουν τρεις και τέσσερις. Δεν έχω καμία όρεξη για τίποτα. Ακόμα δεν έχει σκάσει η βόμβα και τα ψιλοκαλύπτω, όμως το φυτίλι σώνεται σιγά-σιγά. Αλλά αδιαφορώ. Ειλικρινά I don't give a fuck. Και αυτό είναι το πιο περίεργο. Έχω αδειάσει. Έχω χάσει τη χαρά για το ο,τιδήποτε. Το βιολογικό μου ρολόι έχει τρελαθεί. Παίρνω βάρος χωρίς να τρώω. Αισθάνομαι κουρασμένος 24 ώρες το 24ωρο, κομμάτια μιλάμε. Νιώθω ότι είμαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης, ότι άλλοι προδιαγράφουν το μέλλον μου όπως τους βολεύει χωρίς να με λαμβάνουν υπόψη. Αλλά το βασικό είναι η αδιαφορία. Εγώ που σκοτωνόμουν στη δουλειά από το αίσθημα ευθύνης τώρα τα έχω όλα γραμμένα.

Προσπαθώ να κοροϊδέψω τον εαυτό μου ότι έχω ενδιαφέροντα, ότι ψάχνομαι κλπ. με μαλακίες ποστ σ' αυτό το μπλογκ, μπας και το φέρω από δω, το φέρω από κει και το σώσω, μπας και ξεχαστώ. Αλλά πάντοτε στο τέλος της ημέρας θα υπάρχει κάτι που θα μου το θυμίζει. Δεν έχω άλλο κουράγιο να προσπαθώ.

Δε μπορώ να γράψω άλλο. Συγγνώμη.
 

6 comments so far.

  1. elafini 23/5/07 1:34 π.μ.
    εγώ πάντως σου έφερα ένα μπιτονάκι κι όποτε θες γέμισε..
  2. Mauve_All 23/5/07 9:36 π.μ.
    Αφού δεν έχεις άλλα καύσιμα, σταμάτα. Δικαίωμά σου, ίσως και υποχρέωσή σου να το κάνεις. Μην ψάχνεις να γεμίσεις, δέξου το. Ποια κόντρα με τον εαυτό μας, μας βγαίνει σε καλό;

    Θα βγεις απ' αυτό. Η μόνη εγγύηση στη ζωή είναι ότι όλα είναι παροδικά.

    Εύχομαι να έχεις μια όμορφη μέρα.
  3. Ανώνυμος 23/5/07 1:16 μ.μ.
    Τόσο που ανέβηκε η τιμή της βενζίνης, φυσικό είναι να μη μπορούμε να ξαναγεμίσουμε το ρεζερβουάρ, στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε. Γιατί δε δοκιμάζεις να κάνεις αυτό που έκανα κι εγώ; Πολύ απλά, πούλησα το αυτοκίνητο και δε χρειάζομαι άλλο βενζίνες. Δε θέλω όμως να είμαι κακή επιρροή γιατί με παρόμοιες τακτικές θα οδηγηθούμε σε μια μαζική αποδόμηση των κοινωνικών αξιών, όσοι δεν έχουν αυτοκίνητο είναι ανάξια όντα ;-p

    Μια φάση είναι, θα περάσει.
  4. Ανώνυμος 23/5/07 1:51 μ.μ.
    Μου θυμίζεις εμενα exit...Δεν είμαι καλή στο να παρηγορώ. Αυτο που μπορώ να προτείνω έιναι άμεσα μέτρα που δεν έχουν να κάνουν με τη δουλειά. Βγες έξω, βρες κάτι με νόημα, μην ακολουθήσεις κανέναν που σε πιέζει να έισαι μαζί του. Κάνε κάτι τώρα για να μη σκέφτεσαι. (Been there, done that and you know it...)
  5. Ανώνυμος 23/5/07 4:57 μ.μ.
    Χμ.... Πολλά θα είχα να σου πω... Αλλά θα μείνω απλά στο ότι καμιά φορά χάνουμε τις πραγματικές διαστάσεις των πραγμάτων και όλα μοιάζουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ και ΑΛΥΤΑ και ΑΔΙΕΞΟΔΑ και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ και βρισκόμαστε σε ΑΠΟΓΝΩΣΗ. Κάνε ένα βήμα πίσω, δες το πιο συνολικά. Μήπως είναι μια μικρή πινελιά μέσα στον πολύχρωμο πίνακα της ζωής σου? Μήπως αρκεί ένα διάλειμμα, μια απόδραση, λίγη ξεκούραση για να το δεις πιο καθαρά και στις πραγματικές του διαστάσεις? Αν όχι...τότε απλά σβήσ' το και γύρνα σελίδα! Πάντα έχεις επιλογές. Πάντα.
  6. Ανώνυμος 24/5/07 10:16 π.μ.
    @all

    Σας ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις συμβουλές. Δεν έχω το κουράγιο να απαντήσω σε καθέναν ξεχωριστά, να με συγχωρείτε. Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι δεν θα το αφήσω έτσι.

    Να 'στε καλά.

Something to say?