Ξεσκαρτάρισμα

Σήμερα έφτασα στο σημείο να μην έχω χώρο ούτε να ακουμπήσω τον καφέ μου πάνω στο γραφείο μου στο Πανεπιστήμιο. Κυριολεκτικά, όμως. Επίσης, τα χαρτιά και οι φάκελοι είχαν συσσωρευτεί σε τέτοιο βαθμό που δεν μπορούσαν να σταθούν σε όρθιες στοίβες και έγερναν απειλητικά προς τα μέσα, απειλώντας να πέσουν και να παρασύρουν οθόνη, ηχεία, καφέδες και κινητά. Παρότι πνιγόμουν στη δουλειά πήρα την απόφαση να ξοδέψω 2 ώρες για να ξεκαθαρίσω το χαρτομάνι που είχε συσσωρευτεί. Το αποτέλεσμα ήταν:
- 7 κιλά χαρτί για ανακύκλωση
- 25 φάκελοι έτοιμοι να ξαναχρησιμοποιηθούν
- 35 binders που ξαναμπήκαν στα κουτάκια τους
- σχεδόν 1 κουτάκι συνδετήρες διαφόρων μεγεθών
- 2 κιλά λοιπά σκουπίδια.

Ναι, όλα αυτά είχαν μαζευτεί στο γραφείο μου. E-mail από το 2001 (!), εργασίες φοιτητών από το 2002, περιοδικά που είχαν αρχίσει να κιτρινίζουν, χαρτιά με σημειώσεις που έχουν εδώ και καιρό χάσει κάθε αξία, post-it, ό,τι τραβάει η ψυχή σου. Πλέον όμως δεν θυμίζω υπάλληλο δημόσιας υπηρεσίας αλλά άνθρωπο που έχει μια στοιχειωδη τάξη στη δουλειά του.

Μερικοί λένε ότι ένα άδειο γραφείο αντικατοπτρίζει ένα άδειο μυαλό
. Άλλοι πάλι λένε ότι ένα φορτωμένο γραφείο αντικατοπτρίζει ένα μπερδεμένο μυαλό. Νομίζω ότι το δικό μου γραφείο ισορροπεί πλέον περίτεχνα μεταξύ του άδειου και του γεμάτου, και κατά συνέπεια το μυαλό μου βρίσκεται κάπου μεταξύ του άδειου και του μπερδεμένου. Το πιάσατε το υπονοούμενο.

Mood: Cleanup time

 

7 comments so far.

  1. Shades 25/4/07 8:50 μ.μ.
    Μια χαρά σε ακούω.. όσο για το γραφείο δικό σου είναι και άφησε το όπως γουστάρεις.
    Τα άμυαλα αν είναι γεμάτα ή άδεια δεν φαίνεται από τα γραφεία.
    Καλό βράδυ.
  2. Shades 25/4/07 8:52 μ.μ.
    Τα μυαλά* sory
    Το πιασες το υπονοούμενο;
  3. elafini 26/4/07 1:03 π.μ.
    καλό ξεσκαρτάρισμα..γενικά...καληνύχτα
  4. Ανώνυμος 26/4/07 11:22 π.μ.
    @shades

    Το 'πιασα...

    @elafini

    Thanx. Έχω πολύ πράμα ακόμα.
  5. proserpina 26/4/07 12:56 μ.μ.
    Καλώς ήρθα! Χεεεχε

    Καταρχήν νομίζω θα το λατρέψω αυτό το μπλογκ, με τέτοιο τίτλο και υπότιτλο, δεν υπάρχει περίπτωση (το OK Computer μπορώ να το ακούω συνέχειααα).

    Αχ κι εμένα το γραφείο μου στη σχολή στα ίδια χάλια είναι, μόνο που εμένα δεν είναι απο δική μου ευθύνη, οι αγαπητοί συνάδελφοι με έχουν βρει μικρή και με παιδεύουν - έχουν στολίσει το μικρό μου γραφείο με ενα ωραιότατο καπάκι απο κούτα με χαρτιά φωτοτυπικού το οποίο έχει απο χαλασμένα στυλό μέχρι αγχολυτικά μπαλάκια...ουφφφ

    Μου φαίνεται ήρθε η ώρα να το καθαρίσω κι εγώ το γραφείο μου (έχει να πέσει πέταμα στα σκουπίδια...όλο μαζί θα το πετάξω το εν λόγω καπάκι νομίζω)

    Αντε καλημέρα! :)
  6. exitmusician 26/4/07 9:03 μ.μ.
    Καλώς ήρθες κι από δω! Μια στο τόσο χρειάζεται ένα γερό ξεκαθάρισμα στα πάντα, από γραφεία και ντουλάπια μέχρι... μυαλά! Και φυσικά ώσπου να χρειαστεί το επόμενο ξεκαθάρισμα. Neverending story, που λένε και στο χωριό μου lol
  7. Ανώνυμος 26/4/07 11:00 μ.μ.
    μία φορά στο τόοοοσο το κάνω κι εγώ...χεχεχε.

    άντε τώρα να βρεις αυτό που θέλεις! εγώ τα βρίσκω όλα όταν είναι άνω-κάτω.
    :)

Something to say?