Άνοιξη

Παρότι είμαι άνθρωπος του χειμώνα, η άφιξη της άνοιξης με ξετρελαίνει.

Τρελαίνομαι για τη μυρωδιά που αφήνουν τα άνθη της νεραντζιάς. Παθαίνω πλάκα μιλάμε. Και υπάρχει παντού. Ξέρετε πόσο ωραίο είναι να φεύγεις από το γραφείο στο καρα-κέντρο της Αθήνας και το πρώτο πράγμα που μυρίζεις βγαίνοντας στο δρόμο να μην είναι καυσαέριο αλλά άνθος νεραντζιάς; Μου φτιάχνει τη διάθεση αμέσως.

Γουστάρω που δε βραδιάζει από τις 5 (αν και χειμώνα-καλοκαίρι όταν φεύγω από το γραφείο βράδυ είναι).

Μου αρέσει να παρατηρώ τον κόσμο που ξεχύνεται πεζός στους δρόμους και γουστάρω την cool ατμόσφαιρα της Αθήνας τα ανοιξιάτικα απογεύματα.

Γουστάρω που μπορώ να πάω για τρέξιμο σαν άνθρωπος, χωρίς να είμαι ντυμένος σαν κρεμμύδι ούτε να βγάζω την ιλαρά από τον καύσωνα.

Μπορώ να ονειρεύομαι απλώς κοιτώντας τον ορίζοντα μπροστά μου και μυρίζοντας τις μυρωδιές της φύσης. Αυτός ο συνδυασμός με ταξιδεύει, είτε βρίσκομαι στην Κυψέλη, είτε στη Λακωνία (το αγαπημένο μου μέρος), είτε οπουδήποτε.

Το πόσο μου αρέσει αυτή η εποχή το ανακάλυψα τα τελευταία 2 χρόνια που λόγω δουλειάς και διαβάσματος δεν μπορώ να βγω όσο ήθελα, έστω για μια βόλτα στο κέντρο ή μια σύντομη εκδρομή. Και επειδή είμαι αγχωτικός τύπος, γουστάρω που τις λίγες ευκαιρίες που έχω για τέτοιες απολαύσεις μπορώ να τις εκμεταλλευτώ στο έπακρο την άνοιξη. Κάτι αντίστοιχο είχα πάθει την περίοδο των Πανελλαδικών και η λύτρωση που αισθάνθηκα μετά ήταν εκπληκτική. Αυτό περιμένω να γίνει και τώρα, και κάνω υπομονή...

Mood: Enchanted

 

6 comments so far.

  1. Σπιτόγατος 16/4/07 11:22 π.μ.
    Για πες τα αυτά και στους αλλεργικούς... η αγαπημένη τους εποχή...βήμα δε μπορούν να κάνουν...


    κι εμένα μου αρέσει η άνοιξη...ακολουθεί το καλοκαίρι...;)
  2. Ανώνυμος 16/4/07 5:43 μ.μ.
    Μόνο το χειμώνα λατρεύω. Με τις κουβέρτες του, τον μουντό καιρό, τα παλτό, τα χιόνια, τις βροχές - κι ας πήζουν οι δρόμοι από την κίνηση. Αλλά αυτή η μεταβατική περίοδος για ναμπούμε στην άνοιξη είναι όντως μαγική. Μελαγχολική και χαρούμενη μαζί. Γεμάτη μυρωδιές και αεράκια.. Αλλά όπως όλα τα όμορφα πράγματα κρατάει λίγο, όπως άλλωστε και ο φετινός χειμώνας, που σαν να μην ήρθε ποτέ...
  3. Ανώνυμος 16/4/07 7:26 μ.μ.
    @Σπιτόγατος

    Μωρέ κι εγώ κάργα αλλεργικός είμαι (λιγότερο τα τελευταία χρόνια) αλλά γουστάρω πολύ.

    @lifewhispers

    Καλά το φετινό δεν λογίζεται για χειμώνας. Κι εγώ τύπος του χειμώνα είμαι αλλά παθαίνω πλάκα με την άνοιξη. Ίσως γιατί δεν μπορώ να τη γευτώ όσο θα ήθελα.
  4. elafini 16/4/07 11:01 μ.μ.
    η μυρωδιά της νεραντζιάς..για κάποιον ανεξήγητο λόγο με μελάγχολεί απίστευτα..κι όσο το ξέρω τόσο πάω πιο κοντά για να μυρίσω..χμμ..
  5. Shades 17/4/07 4:46 μ.μ.
    Οι ανοιξιάτικες μυρωδιές μου φέρνουν στο μυαλό τα παιδικά μου χρόνια στις αυλές που μεγαλώναμε!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!
  6. exitmusician 17/4/07 5:15 μ.μ.
    @elafini

    Αυτή η μυρωδιά προκαλεί έντονα συναισθήματα πάντως, θετικά ή αρνητικά.

    @shades

    Καλώς ήρθες κι από δω!

Something to say?