Under pressure

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που ενώ έχω μπροστά μου ένα βουνό δουλειά, που πιθανότατα θα με κρατήσει ξάγρυπνο όλη νύχτα, εντούτοις κάθομαι και γράφω στο blog. Πρέπει κάπου να διοχετεύσω την ένταση και το άγχος, και επειδή δεν καπνίζω ούτε μου βρίσκεται πρόχειρος κανένας σάκος του μποξ το blog είναι το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό. Είπα εξάλλου σε προηγούμενο post ότι για μένα το να διατηρώ και να ανανεώνω (σε σχετικά τακτικά διαστήματα) ένα blog είναι άσκηση θάρρους και τώρα συνειδητοποιώ μία ακόμα πλευρά του, αυτή της λειτουργίας του ως "βαλβίδας" απελευθέρωσης της πίεσης.

Mood: Stressed but conscious
 

2 comments so far.

  1. Σπιτόγατος 29/3/07 4:52 π.μ.
    Έχεις δίκιο. Ασυνείδητα το έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ έτσι...άλλωστε είμαστε και λίγο σαν γκρουπ θέραπυ εδώ μέσα...
  2. exitmusician 29/3/07 4:09 μ.μ.
    Όπως μου έλεγε ο Μπαμπάκης πολλοί ξεκίνησαν να ιστολογούν έπειτα από δύσκολες εμπειρίες, όπως απώλειες ανθρώπων, εργασιακές αλλαγές κλπ. Στην πορεία έρχονται και άλλες "ιαματικές" ιδιότητες, όπως αυτή που ανέφερα. Λίγο-πολύ όλοι το βλέπουμε λυτρωτικά το ιστολογείν.

Something to say?