End of the line

Κατηγορία:
Αυτό είναι το τελευταίο post σε τούτο το blog. Το σκέφτηκα αρκετό καιρό και θεωρώ ότι έρχεται ως φυσικό επακόλουθο της αδράνειας του τελευταίου χρόνου αλλά και της ανάγκης μου να εκφραστώ με έναν διαφορετικό τρόπο. Δεν ξέρω ακόμα ποιος θα είναι, μπορεί να είναι άλλο blog, μπορεί να είναι μόνο podcasts, μπορεί twittάροντας, αλλά δεν θα είναι ως exitmusician.

Τούτο το blog το ξεκίνησα όταν χρειάστηκα έναν τρόπο έκφρασης όταν αναγκάστηκα να αντιμετωπίσω μια πολύ πολύ δύσκολη κατάσταση, μια απώλεια συγγενικού προσώπου. Το να αρχίσω να γράφω πίσω από ένα ψευδώνυμο (που προϋπήρχε ήδη από το 2003 στο forum του stadia.gr) μου φάνηκε ως η πιο σωστή λύση. Ήθελα να δω αν ήμουν αρκετά δυνατός για να αρχίσω να βγάζω από μέσα μου πράγματα που με πονούσαν, με εξέπλητταν, μου κινούσαν το ενδιαφέρον. Να αρχίσω να βιώνω αυτά που σκεφτόμουν, να εκτεθώ μπροστά σε κόσμο. Και νομίζω ότι στα τρία αυτά χρόνια και στα 184 posts ως exitmusician κατάφερα πολλά, με πρώτο και κυριότερο να έχω εμπιστοσύνη στη σκέψη και τη γνώμη μου. Αυτό είναι ένα ανεκτίμητο κέρδος.

Αφήνω πίσω ένα κομμάτι του εαυτού μου που με στήριξε όταν το χρειαζόμουν και που δε με εκφράζει πια. Έτσι είναι η ζωή, τι να κάνουμε. Πρέπει πλέον να σταθώ στα πόδια μου χωρίς ψευδώνυμο γιατί έτσι μου το επιτάσσουν οι τρέχουσες συνθήκες της ζωής μου. Εξάλλου για πόσο μπορείς να ζεις πίσω από ένα nickname στο Internet;

Από τα βάθη της καρδιάς μου ευχαριστώ όσους με διαβάσατε, με σχολιάσατε και με αντέξατε στις ζόρικες στιγμές. Μέσα από τα περίπου 1100 σχόλιά σας ένιωσα τούτο το χώρο σα δεύτερο σπίτι και βρήκα τα πατήματα που χρειαζόμουν για να κάνω βήματα μπροστά.

Ευχαριστώ ιδιαίτερα την Auburn Kate, τον Κιτσομήτσο, τη lifewhispers, το laxanaki, την tzotza (how could I forget?) και την Κατερίνα για την όμορφη και συνεπή παρέα τους όλα αυτά τα χρόνια. Είμαι σίγουρος ότι θα τα ξαναπούμε με κάποιον τρόπο.

Και για να κλείσουμε όμορφα, το ομότιτλο του post τραγουδάκι από την all-star μπάντα των Traveling Wilburys με George Harrison, Bob Dylan, Tom Petty, Roy Orbison και Jeff Lynne. All-star σαν όλους εσάς που περάσατε από δω μέσα.



Καλή τύχη!
 

12 comments so far.

  1. tzotza 11/1/10 1:01 π.μ.
    exit μου εσυ...
    στεναχωριεμαι που τελειωνεις αυτο το μπλογκ...
    εισαι ενας απο τους πρωτους που διαβασα οταν και εγω ξεκινησα να γραφω στα σχεδον τρια χρονια πισω...
    χαιρομαι που μοιραστηκες ολα οσα εγραψες...
    χαιρομαι που σε διαβασα...
    χαιρομαι που σε γνωρισα ετσι, ασχετα αν ητανε πισω απο ενα nickname...εσυ ησουνα πισω απο καθε λεξη, απο καθε σκεψη και καθε συναισθημα...

    ισως αυτος ο κυκλος να τελειωσε αλλα συγουρα θα ανοιξεις αλλον...
    ειμαι σηγουρη γιαυτο...
    και ξερεις ε...
    εκει θα ημαστε και εμεις...
    αλλοι φανερα...
    αλλοι οχι παντα...
    αλλα εκει...

    ακουω τωρα explosions in the sky your hand in mine και νομιζω πως ταιριαζει τοσο για αυτην την στιγμη...
    μη χαθεις ε...
    ξερεις ημαστε και αλλου friends...
    ισως και να ξεφυγουμε λιγακι απο αυτον το ιντερνετικο κοσμο και τα πουμε...

    οπως και να ειναι να εισαι εσυ καλα...
    να ειναι παντα η ζωη σου ενα ομορφο soundtrack απο υπεροχη μουσικη...και αν εχει και μερικα λυπερα τραγουδια, ε δεν πειραζει...ετσι ειναι αυτα...το ξερουμε πολυ καλα!!!

    σε φιλω και keep in touch!!!
    you know where!!! :)))))

    tzotza
    aka georgia
    :)
  2. pølsemannen 11/1/10 10:04 π.μ.
    Κάθε τέλος σηματοδοτεί μια νέα αρχή...

    Εύχομαι καλή επιτυχία και απόλαυση στις νέες εκφραστικές σου εξορμήσεις! :)
  3. Φράνσις 11/1/10 10:23 π.μ.
    Ρε συ, πλακα με κανεις;;;;!!!!! Σταματα τις αηδιες, και κοιτα να επανεμφανιστεις, ΄με ψευδώνυμο, ή χωρίς, αδιαφορώ! Ειμαι σιγουρη, οσο μπορω δηλαδη για το μυαλο καποιου αλλου, ότι θα επανέλθεις. Το twitter δεν το γουσταρω, δεν το ξερω, δεν συχναζω εκει. Το μπλογκι σου ειναι σημαντικο γιατι εδω ξεδιπλωνεις τη σκεψη σου και αρθρωνεις επιχειρημα. Μη μας λες τετοια ρε πετουμενο Δευτεριατικα γαμωτο, δε νγινεται να σταματησεις να γραφεις εσυ.Το αντιβαρο στο αλλοπαρμενο το δικο μου αθ υπαρχει μετα εεεεεε; Και δεν μπορω αν δω κα ιτο βιντακι γαμω τα δικτυα μου μεσα. Κοιτα να επανελθεις, ακους; Ειμαι βεβαιη πως οταν νιωσεις να σκας απο διανητικη υπερχειλιση, θα χρειαστεις δεξαμενη για να διοχετευσεις το πελονασμα. Ειμαι σιγουρη, οτι θα σε τρωνε τα δαχτυλα σου. Με στενοχωρησες παρα πολυ να το ξερεις. Εδω ειμαστε, εδω ειμαι.Μην μας παρατάς!!! Φιλια και κοιτα να ανακαλεσεις. και δεν εννοω να πισωγυρισεις ψυχολογικά, αν αυτο δεν σου τιαριαζει, αλλα να μην γκρεμισεις αυτο το κτισμα.Please.
  4. kalo paidi alla... 11/1/10 12:22 μ.μ.
    Πάνω απ όλα μετράει το τι θες εσύ. Χάρηκα που βρήκα κατά τύχη το βλογ σου, θα ήθελα να το συνεχίσεις αλλά η απόφαση πάντα θα ναι δική σου. Γεια σου (ιντερνετικέ) φίλε!
  5. JoaN 11/1/10 1:45 μ.μ.
    Καταλαβαίνω τι λες. Είναι σημαντικό που κατάφερες να εμπιστεύεσαι την σκέψη και την γνώμη σου.Επισής, σίγουρα αν μας ρωτούσες δεν θα θέλαμε να κλείσεις το blog, αλλά όπως τα λες έτσι πρέπει να γίνει.

    Όλο πάω να κλείσω το σχόλιό μου, αλλά έχω κολλήσει στον λόγο που ξεκίνησες το Blogging...μια κατάσταση που σίγουρα είναι δύσκολο να τη διαχειριστεί και να την αντιμετωπίσει κανείς. Κάποιοι το θεωρούν ακατόρθωτο. (σταματώ εδώ γιατί το υπόλοιπο θα είναι ακαταλαβίστικο)

    Υποστηρίζω ότι αν χρησιμοποιήσει κανείς σωστά το Internet, μπορεί να πάρει μόνο τα θετικά του και συ είσαι ένα ακόμα παράδειγμα σ αυτό!

    Καλή συνέχεια σ ό,τι κι αν κάνεις!
    Κλείνω μ ένα ευχαριστώ κι ένα συγχαρητήρια...α, κι ένα τραγούδι φυσικά! ...

    Είναι όλοι οι δρόμοι ακόμη άγνωστοι και ξένοι
    Είναι όλοι οι δρόμοι ακόμη μπρος μας ανοικτοί
    Όλος ο κόσμος είναι εδώ και περιμένει
    Κι εμείς ακόμα του χρωστάμε τη γιορτή... σαλαλαλα
    http://www.youtube.com/watch?v=hGaE0qZPG_Y
  6. Banshee 11/1/10 3:19 μ.μ.
    Καλή δημιουργική συνέχεια!

    Sorry to cu go but...
  7. Μιχάλης Τσαντίλας 11/1/10 6:57 μ.μ.
    Απ' ό,τι καταλαβαίνω, η απόφασή σου είναι οριστική... Θέλω να σου ευχηθώ καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις και να σε παρακαλέσω να ενημερώσεις όταν με το καλό επανακάμψεις. Το τραγούδι που επέλεξες για το αντίο σου είναι σπουδαίο! Going out with a bang!
  8. proserpina 11/1/10 9:02 μ.μ.
    Exit τελευταία το είχα αφήσει το 'σπορ' του blogging και είναι γεγονός οτι είχα πολύ καιρό να σε διαβάσω (αν και κατα καιρούς έμπαινα και διάβαζα δυο δυο τα ποστς. Ωστόσο πάντα σε θεωρούσα ενα απο τους πιο κοντινούς μου συν-blogger κι αυτό θα συνεχίσει ακόμα κι αν ούτε εσύ ούτε εγώ γράφουμε πλέον.

    Σου εύχομαι καλή τύχη σε ο,τι κι αν κάνεις, Περσεφόνη
  9. Evangelos 22/1/10 3:21 μ.μ.
    Καλή συνέχεια exitmusician! CU in Twitter...
  10. KitsosMitsos 24/1/10 11:06 π.μ.
    Καλή νέα αρχή...
    Από τη στιγμή που σε βασάνιζε, πολύ καλά έκανες και ξαναπροσπαθείς!
    Καλημέρα
  11. Ανώνυμος 12/12/10 6:32 μ.μ.
    O μονος που εδειξε απολυτη κατανοηση.Ισως ο μονος που ξερει;
  12. Ανώνυμος 27/2/12 3:44 π.μ.
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Something to say?