Επιτέλους...

...ήρθε!

 

6 comments so far.

  1. Φράνσις 22/9/08 10:02 π.μ.
    Αν υπονοεις μ'αυτο το "ήρθε" αυτην που υποψιάζομαι, ε τοτε εχω αν σου πω, απο πληροφορίες, οτι η κυρά Μαντονα, τραγουδησε το πρωτο κομματι play-back... Ετσι μου ειπαν. Αληθευει; Δεν ειχε ακολουθησει κατα γραμμα ρη μακροβιοτικη διατροφη φαίνεται και δεν μπορουσε να κελαηδίσει. (Το ξερω οτι είμαι κακιά, αλλα δε γουσταρω καθολου τους πιστους θεράποντες του marketing μωρε exit μου. και σιχαινομαι τη μουσικη της.)
  2. exitmusician 22/9/08 10:34 π.μ.
    Όχι Ξωτικό μου, σιγά μην έκανα ολόκληρο post για την πάρτη της. Για τη βροχή λέω, που ήρθε μετά από τόσους μήνες. Γιαυτό και το τραγουδάκι - Manics διασκευάζουν Bacharach. Όπως λοιπόν συνηθίζω να λέω "έφτιαξε ο καιρός" και θα συνεχίζει να φτιάχνει από δω και πέρα lol
  3. Ανώνυμος 22/9/08 4:57 μ.μ.
    α γεια σου!!θα χαλασειβεβαια λιγοαπο οτι εμαθα τηνε πομενη εβδομαδα (μικρη ανοδος θερμοκρασιας) αλλα τουλαχισοτν ας ευχαριστηθουμε την εβδομαδα που θα διανυουμε που θα ναι ολα μια χαρά!!!
  4. KitsosMitsos 22/9/08 10:24 μ.μ.
    Κοίτα χαρά που κάνει ο κόσμος με τη βροχή..
    Μια χαρά είναι δε λέω, αλλά πολλά πράγματα που γίνονται κανονικά δεν μπορείς να τα κάνεις. Πχ να καθήσεις με φίλους έξω και να πιεις, να συζητήσεις...
  5. proserpina 22/9/08 11:11 μ.μ.
    Κοίτα να δεις κάτι πράγματα...εμένα δε μου πολυαρέσουν οι Manic (συγγνώμη για την υβρη :P) αλλά αυτό το τραγούδι είναι ωραίο! :)))

    Γειά σου exit!
  6. Φράνσις 30/9/08 9:45 π.μ.
    Θα το πιστέψεις; Επεστρεψε,κατά τα φαινόμενα, ο 2Σχ2... χοχοχοχοχοχο.

Something to say?