30 / Born to blog

Thirty ντέρτι σήμερα. Ή αλλιώς 40 παρά δέκα. Ή αλλιώς η 10η επέτειος των 20ων γενεθλίων μου. Όπως και να το πεις, καβάλησα έναν ακόμα χρόνο, έγινα (;) κατά τι σοφότερος, έμαθα πολλά πράγματα για τον εαυτό μου και για τους άλλους και, το κυριότερο, αισθάνομαι καλά. Όσα με πλήγωσαν τα έβαλα πίσω μου (χωρίς όμως να τα ξεχνώ) και για πρώτη φορά νώθω ξαλαφρωμένος και, το κυριότερο, συνειδητοποιημένος.

Αυτό το 30 κάπως μου κάθεται πάντως. Τυπικά τα ανέμελα 20's τελείωσαν, και μαζί κόπηκε ο συνδετικός κρίκος μιας δεκαετίας που με βρήκε τριτοετή φοιτητή να πετάω στα σύννεφα (γενικώς) με κάποια ψήγματα σκέψεων για την πορεία που θα ακολουθούσα (και που εν τέλει ακολούθησα) και με αφήνει παντρεμένο, γατο-πατέρα και σχεδόν κάτοχο διδακτορικού. Μέσα σε αυτή τη δεκαετία άνθρωποι πολύ κοντινοί έφυγαν για πάντα, άνθρωποι ήρθαν κι έφυγαν, και επίσης ήρθαν άνθρωποι που ελπίζω να μείνουν για πάντα.

Κατά διαβολεμένη σύμπτωση σήμερα γιορτάζουμε όλοι εμείς που ιστολογούμε, καθώς η 14η Ιουνίου είναι η Διεθνής Ημέρα των Webloggers, που φέτος εορτάζεται για 5η φορά. Κάθε χρόνο, προς τιμή της ημέρας, είθισται να γράφεται ένα post με ένα συγκεκριμένο θέμα. Ο φετινός στόχος είναι να γραφτεί κάτι σχετικά με την αλλαγή, δηλ. τι άλλαξε στη ζωή του γράφοντα τον τελευταίο χρόνο και τι περιμένει να γίνει στον ερχόμενο χρόνο.

Εντάξει, να μην το κλισεδιάσουμε εντελώς το ζήτημα. 1,5 χρόνο τώρα αυτό το πράγμα προσπαθώ να καταγράψω, άλλοτε πιο επιτυχημένα και άλλοτε λιγότερο. Το μόνο που θα έλεγα ότι περιμένω στον χρόνο που μπαίνει είναι να φτάσω επιτέλους σε ένα τέλος με το διδακτορικό, ένα τέλος που το βλέπω συνεχώς πιο κοντά. Μόλις τελειώσω θα κάνω ένα τεράστιο post για τους δρόμους που πρέπει να αποφύγει όποιος θέλει να κάνει ένα διδακτορικό χωρίς να το σιχαθεί, και που δυστυχώς τους ακολούθησα όλους.

Χρόνια πολλά και μη σταματάτε να μπλογκάρετε!
 

20 comments so far.

  1. spirou 14/6/08 10:00 μ.μ.
    Χρόνια πολλά!
    Υγεία,ευτυχία και αγαπημένα πρόσωπα να έχεις πάντα στη ζωή σου!
  2. Ανώνυμος 15/6/08 1:59 π.μ.
    χροοοοοοοοονια πολλα και απο εδω!!!
    με το ρυθμο που δουλευεις, εχω την εντυπωση οτι το διδακτορικο θα το χεις πριν τα επομενα γενθλια!!Ιδωμεν φυσικα!! και ηλπιζα το δωρο σου να ειναι ενα τριημερο οφφ, αλλα δεν το βλεπω,ε???
    οκ, λοιπον, θα περασουμε στο γλυκο!!!
    φιλιααα
  3. Ανώνυμος 15/6/08 12:20 μ.μ.
    Χρόνια πολλά και καλά ξεμπερδέματα με το δικτατορικό (ε, διδακτορικό ήθελα να πω αλλά κατά βάθος το ίδιο πράγμα είναι).
  4. kiara 15/6/08 1:22 μ.μ.
    Χρόνια πολλά! Πάντως, αυτό με τους δρόμους μην το αμελήσεις, πολύ με ενδιαφέρει!:)
  5. Ντροπαλός 15/6/08 9:50 μ.μ.
    Χρόνια πολλά. Πολλές φορές για να ξεχνώ την ηλικία μου ψάχνω να βρώ, πόσο θα ήμουν σε άλλους πλανήτες.
    Είναι ωραίο, που νοιώθεις συνειδητοποιημένος και που βίωσες ότι πέταξες στα σύννεφα.
    Προσωπικά το δικό μου πέταγμα του αεροπλάνου στα σύννεφα ήταν πιο πρίπλοκο(εάν και υποθέτω ότι ο καθένας μπορεί να ισχυρισθεί το ίδιο για την δική του περίπτωση, τόσο για το πέταγμα, όσο και για οτιδήποτε άλλο), αλλά ελπίζω να το επιλύσω και θέλω να είμαι αισιόδοξος προς αυτό.
    Εύχομαι καλή επιτυχία με το διδακτορικό και σίγουρα θα είναι χρήσιμες οι συμβουλές σου και η εμπειρία σου, αλλά χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω δεν πρόκειται κανείς σχεδόν να τις ακολουθήσει, όπως αντιστοίχως δεν τις ακολούθησες εσύ και κανείς μας άλλος.
    :-)
  6. νατασσΆκι 16/6/08 4:17 μ.μ.
    Χρόνια σου πολλά βρε!
    :):):)

    Και καλά ξεμπερδέματα με το διδακτορικό -και καλό κουράγιο!!!
  7. Ανώνυμος 16/6/08 7:38 μ.μ.
    καιαπόεμένα χρόνια πολλά και καλά.
  8. Φράνσις 17/6/08 10:08 π.μ.
    Πολύχρωμος κι εντοιχισμένος βρε συ exit!(Κατα το πολύχρονος κι ευτυχισμένος, το θεωρω πιο πρωτοτυπη ευχή).Ωστε ήταν και blogoεπέτειος ε; Δεν το ήξερα, αλλα αυτο δεν πλόκειται (που λεει κι ο μικρος Ναντο) να ανακόψει την λύσσα μου να ποσταρω. Φυλαχτειτε! Η γατουνα τι κανει; Παχαινει; Γιατι εγω, οχι ακριβως εγω δηλαδη, η μικρη που μενει κατω απο μενα στην πολυκατοικία, εχει μια τροφαντη κουνελίτσα τη οποια εχω κατσιασει στα χαδαι ,στα φιλαι και στις φωτογραφιες. Να δω πτοε θα ανεβασω σχετικο ποστ, αν θαυμασεις την Μίνι με φουλαρι αλα Ισιδωρα Ντανκαν! Σου λεω, μαι τρελα η μικρουλα και πολυ ψωναρα, τρώει τον άμπακα, και εχει ρποτιμηση στα πατατάκια, επειδη είναι τραγανα. Φιλαι και να εχεις παντα την ηλικια του μυαλου σου, στο λεει μια 37 με μυαλο(και λοιπά!) 20άρας να πούμε. χαχαχαχαχαχα.
  9. JoaN 17/6/08 12:59 μ.μ.
    Χρόνια καλά, με υγεία!

    "έμαθα πολλά πράγματα για τον εαυτό μου και για τους άλλους και, το κυριότερο, αισθάνομαι καλά."->και έτσι να συνεχίσεις να αισθάνεσαι!όοοοολεεεε
  10. exitmusician 17/6/08 10:56 μ.μ.
    Spirou, ευχαριστώ!

    Κούκλα μου, από το στόμα σου και στου Τσακ Νόρις τ'αυτί! Είπαμε, το γλυκό λάιτ ;-)

    Έλικα, καλά τα λες. Κάτω η χούντα της επιστήμης lol

    Kiara, ευχαριστώ! Δεν θα το αμελήσω, να είσαι σίγουρη - are you interested?

    Ντροπαλέ, ευχαριστώ. Κρατώ το τελευταίο που είπες. Η διαφορά είναι ότι εγώ δεν είχα συμβουλές από κανέναν για να ακολουθήσω, λειτουργώντας σε ένα περιβάλλον λιγότερο δομημένο από ό,τι θα έπρεπε. Τα μούτρα μου τα έφαγα μόνος μου πολλές φορές και αυτό είναι που θέλω να αποφύγουν οι άλλοι, στο μέτρο του δυνατού. Ήδη υπάρχουν μερικοί followers (lol).
  11. exitmusician 17/6/08 11:02 μ.μ.
    Νατασσάκι μου, ευχαριστώ για όλες τις ευχές!

    Ακάμα, ευχαριστώ!

    Ξωτικό μου, ξωτικό μου! Πρόσεχε ηη χτενίζεσαι πολύ και σου φύγουν οι ιδέες lol Η γατούνα μεγαλώνει και ομορφαίνει. Λένε ότι ένα ενήλικο γατί πλησιάζει σε νοημοσύνη έναν μικρό παιδί ηλικίας 2-3 ετών, αλλά τούτη εδώ άνετα έχει τέτοια νοημοσύνη κι ας είναι μόλις 9,5 μηνών!

    JoaN, όλε, όλε, όλε - και δεν έχουμε και κούπα φέτος να σηκώσουμε, γαμώτο!
  12. Ντροπαλός 18/6/08 2:18 μ.μ.
    Υποθέτω ότι κάνεις το διδακτορικό σου στην Ελλάδα, όπου το σύστημα θεωρείται μάλλον χαώδες σε σχέση με το εικαζόμενο δομημένο του εξωτερικού πχ των αγγλοσαξονικών χωρών.
    Ομοίως και εγώ, οι όποιες συμβουλές έχω πάρει είναι εξίσου χαώδεις, άλλοτε ανύπαρκτες και φυσικά έχω ουκ ολίγες φορές φάει και εγώ τα μούτρα μου.
    Εάν και σαφώς τα πράγματα θα ήταν ευκολότερα σε ένα καλύτερα δομημένο πλαίσιο, όμως δεν νομίζω ότι και τότε θα είχαμε αποφύγει τις κακοτοπιές για τον πολύ απλό λόγο ότι λίγο πολύ μαθαίνεις να ερευνάς διαβάζεις κλπ για ένα διδακτορικό κάνοντας το. Αλλιώς θα θέλαμε τόσα χρόνια να μάθουμε να ερευνούμε σωστά και όλες τις συναφείς διαδικασίες και άλλα τόσα να κάνουμε ένα διδακτορικό.
    Διαβάζουμε για τις έρευνες και διδακτορικά κάποιων και μάς φαίνεται ότι βγήκαν τόσο εύκολα, σε αντίθεση με τα δικά μας, που μας παιδεύουν. Η αλήθεια είναι ότι αντιστοίχως παιδευθήκαν και απλώς βλέπουμε την εξιδανικευμένη εκδοχή κλπ. Δεν βλέπουμε τις αποτυχημένες υποθέσεις, πειράματα κλπ.
    Επ' ουδενί, πάντως δεν σκόπευα να υποτιμήσω την προσφορά σου, η οποία διακρίνεται και από αλτρουισμό. Στο κάτω κάτω όλοι έχουμε ακολουθήσει κάποιες συμβουλές, που μάς επέτρεψαν να σπάσουμε λιγότερες φορές τα μούτρα μας. Απλώς δεν νομίζω να υπάρχει φοιτητής, ο οποίος να (μπορεί να) τις έχει ακολουθήσει όλες.
    Φαντάζομαι θα διαβάζεις το
    http://www.phdcomics.com/
  13. Pan 19/6/08 2:06 π.μ.
    Τελευταίος, πραγματικά καταϊδρωμένος, και με την γλώσσα στο πάτωμα - ούτε διψασμένο σκυλί να ήμουν - σου εύχομαι και εγώ.

    Ελπίζω σε ό,τι το καλύτερο.

    Και να συνεχίσεις ακάθεκτος.
  14. Unknown 19/6/08 1:19 μ.μ.
    χρόνια πολλά για τα 30 χρόνια και 1 βδομάδα..
  15. Ανώνυμος 22/6/08 11:44 μ.μ.
    egines megalos antras pia.

    su fxomai ta kalytera.
  16. Effie 27/6/08 8:54 π.μ.
    Χρόνια πολλάααα!!!!
    Έχουμε δλδ μόλις 1 ημέρα διαφορά?
    (καλά, 1 ημέρα & 1 χρόνο actually, εγώ είμαι 13/6/77 αλλά αυτές είναι μικρές λεπτομέρειες!!!)
    Καλή επιτυχία σε όλα και γενικώς ό,τι καλύτερο!
  17. Μουσικά Προάστια 28/6/08 6:49 μ.μ.
    Χρηστάρα, ό,τι καλύτερο για σένα και το μπλογκάκι. Άντε και καλός διδάκτορας. Χρόνια πολλά (αν και ολίγον καθυστερημένα)... Ηρ.
  18. KitsosMitsos 10/7/08 7:45 μ.μ.
    Παρόλο που δε γνωριζόμαστε ακόμα, χρόνια πολλά και καλά. Ό,τι επιθυμείς εύχομαι.
  19. KitsosMitsos 29/7/08 11:22 π.μ.
    Τώρα που σε βρήκαμε, τώρα που σε χάσαμε;
  20. Ανώνυμος 7/8/08 4:51 μ.μ.
    Χρόνια τρελλά γιατί είναι αυτά που μένουν/

Something to say?