1 down, x to go

Σαν σήμερα πριν ένα χρόνο ξεκίνησα το ταξίδι μου στο μπλογκοχωριό του ελληνικού Ίντερνετ. Ξεκίνησα, όπως είπα, για να μετρήσω τις δυνάμεις μου εκθέτοντας τον διάτρητο εαυτό μου και τις σκόρπιες σκέψεις μου σε ανθρώπους που μέχρι τότε μου ήταν παντελώς άγνωστοι. Πολλοί γουστάρουν να γράφουν για να διαβάζονται από άλλους και δεν έχουν κανένα πρόβλημα να μπουν στο κέντρο της προσοχής, όμως η δική μου η προσπάθεια (όπως και νομίζω κάθε άλλη προσπάθεια στη ζωή μου) ήταν δύσκολη και επίπονη. Γιατί για να δώσω το κομμάτι του εαυτού μου που αναλογεί σε τούτο το blog έπρεπε να το αποχωριστώ εγώ ο ίδιος, ή τουλάχιστον να αποκηρύξω την αποκλειστικότητά του. Ακόμα δεν αισθάνομαι απόλυτα έτοιμος να γράψω κάποια πράγματα που θα ήθελα. Ίσως να μην αισθανθώ ποτέ έτοιμος, αλλά χαίρομαι με την προσπάθεια που έχω κάνει μέσα σε αυτό τον ένα χρόνο.

Η επαφή μου με όσους με διαβάζετε και σας διαβάζω (πραγματικά το κάνω, παρότι είμαι χαμένος τον τελευταίο καιρό) έχει γίνει μια δεύτερη καθημερινότητα. Ξέρετε, όταν κάποιος μου είναι αδιάφορος, τίποτα δε μπορεί να με εμπνεύσει να δημιουργήσω την παραμικρή εικόνα του στο μυαλό μου. Όμως για πολλούς από σας έχω πλέον στο μυαλό μου μια πολύ συγκεκριμένη εξωτερική εμφάνιση, κινήσεις, χροιά φωνής, ακόμα και το εργασιακό ή οικιακό περιβάλλον από το οποίο γράφετε, κι αυτό λέει πολλά για το τι σημαίνετε για μένα. Το αν αυτή η εικόνα συμπίπτει με την πραγματικότητα δεν έχει καμία σημασία, εξάλλου όλοι δικαιούμαστε να έχουμε ένα alter ego.

Να μη σας απαριθμήσω έναν-έναν, ξέρετε ποιοι και ποιες είστε. Σας ευχαριστώ για τις προσκλήσεις στα μπλογκοπαίχνιδα, τα περίπου 700 σχόλιά σας στα περίπου 110 post μου, τα ενθαρρυντικά λόγια στις δύσκολες στιγμές, τις άπειρες στιγμές γέλιου που έχω ρίξει με τα δικά σας post, τη συγκίνηση με την αμεσότητα και αυθεντικότητα της γραφής σας. Σκοπεύω να είμαι εδώ αρκετό καιρό ακόμα, ελπίζω από βδομάδα να γράφω συχνότερα (ή όποτε η καταραμένη η ΟΝ δεήσει να μου κάνει τη γαμημένη τη σύνδεση) και... συνεχίζουμε γερά!
 

18 comments so far.

  1. νατασσΆκι 25/1/08 10:51 μ.μ.
    Καλή συνέχεια λοιπόν, στα x to go - να είναι πολλά και καλά
    :)
    (και μην απολογείσαι, όλοι τρέχουμε αυτόν τον καιρό)

    Πολλές ευχές, και πολλά φιλιά.
  2. Ανώνυμος 25/1/08 11:10 μ.μ.
    Άλλος ένας που έκλεισε χρόνο...
    Τέρμα το μπουσούλισμα πια.
    Άντε, σε μερικούς μήνες να πετάξουμε και τα πάμπερς.
    :)
  3. spirou 25/1/08 11:11 μ.μ.
    Na ta 100stiseis vre!
  4. Ανώνυμος 26/1/08 1:22 μ.μ.
    Χρόνια πολλά και καλή συνέχεια.

    Σου ρίχνω τέσσερις μέρες :-)
  5. Ανώνυμος 26/1/08 1:34 μ.μ.
    χρονια πολλα, φιλαρακι μουουουουουουουουου!!!!
    χ to go , αυτο έιναι μια πολυ επιτυχημένη φράση για αυτο που κάνουμε εδώ μέσα!!
    σε ευχαριστω που εισαι εδω και σε διαβάζω!!
    και με την ον θα στα πω αναλυτικα, μια που στο ιδιο καζανι βράζουεμ εμεις οι 2, απο διαφορετικές περιοχες!!!

    καλημερες!!
  6. Pan 26/1/08 4:19 μ.μ.
    Καλησπέρα.

    Σωστός ο νέος!
  7. Ανώνυμος 27/1/08 11:11 π.μ.
    Καλή συνέχεια και από εμένα.
  8. Manos S. 27/1/08 9:59 μ.μ.
    το λέω και σε σένα...μην ακούς τις φαιδρότητες του Allu...ότι καλύτερο!! Καλη συνέχεια!!!

    Υγ τελικά δεν είμαστε "γνωστοί" εξ' αγχιστείας!!! :)
  9. Ανώνυμος 28/1/08 9:47 π.μ.
    κιπ γκοινγκ
  10. Φράνσις 28/1/08 10:41 π.μ.
    Σιγα που δε θα είσαι, σιγα που η Οn δε θα σου κανει τη σύνδεση,( για κανε καμια καταγγελλια στην ΕΕΤΤ ρε συ exit, γιατι δεν τ βλπεω καλα τα πραγματα) και σιγά που δε θα καναμε σχόλια.Ειναι δυνατον ενα ξωτικο να μην συγκινηθει απο ένα καταλευκο πιτσούνι( για τη φωτο σου λέω!) το οποιο έχει τετοιο απορημενο ύφος; Αλλωστε οι επιστημονες που μπλογκαρουν ειναι για μενα ζωντανες αποδειξεις πως ακομη ο επιστημονικος κλίβανος δεν εχει απονευρώσει τα πάντα(βαζω και τον εαυτο μου σε δαύτους!) Αλλα δεν τολμώ να σκεφτώ πως με εχεις , αν με εχεις φανταστεί, γιατι απλούστατα θα εχεις πέσει σίγουρα έξω! :)))))))))
  11. Ανώνυμος 28/1/08 1:07 μ.μ.
    Xronia polla!
  12. Unknown 28/1/08 2:05 μ.μ.
    κλασικό exitmusician post.
    χαχα
    να σαι καλά ρε και να σε διαβάζουμε!
  13. JoaN 28/1/08 7:03 μ.μ.
    Na sai kala, na exeis to blog gia oso se eyxaristei!
  14. tzotza 29/1/08 12:56 π.μ.
    χρονια πολλα και απο μενα exit!!!
    παντα με inspiration!!!
    και εμεις εδω ημαστε, μη βλεπεις πως αργουμε καμια φορα να σχολιασουμε...ολοι τρεχουμε!!!

    καληνυχτα!
    σε φιλω!
    :)
  15. Ανώνυμος 30/1/08 3:12 π.μ.
    Gia allh mia fora edeixes to dromo
    gia allh mia fora prwtoporhses
    Mas odhgeis
  16. exitmusician 30/1/08 9:19 μ.μ.
    Νατασσάκι, Allufanιε, spirou, nefelika, lifewhispers μου, pan, akamas, Μάνο, keim, Ξωτικό, colpocoquette, τιτανομεγιστοτεράστιε narita, σαλαλο-joan, tzotza, μύθε του NHS σας ευχαριστώ! Συνεχίζουμε δυνατά, μιας και πλέον το γρήγορο Internet ήρθε και σ'αυτή τη μεριά της Αθήνας!
  17. proserpina 31/1/08 6:54 μ.μ.
    Καλώς το δέχτηκες το γρήγορο ίντερνετ! Ποιός σε πιάνει τώρα :)

    Καλή συνέχεια στο μπλογκ :)
  18. Ανώνυμος 1/2/08 6:49 μ.μ.
    Καλή συνέχεια και να χουμε πολλές συναυλίες για review!

Something to say?