Απο-blog-ισμός

Να μου συγχωρέσετε τον βαρβαρισμό, αλλά δείχνει ακριβώς το περιεχόμενο τούτου του μικρού post: σημαίνει και απολογισμό των διακοπών, και το αποτέλεσμα της απεξάρτησής από το μπλογκάκι μου και τα blogs γενικότερα.

Για το πρώτο σημείο έχω μόνο τα καλύτερα. Καταφέραμε να ξεκλέψουμε μια μέρα ακόμα, που σίγουρα θα φανεί υπερπολύτιμη σε κάνα δίμηνο που θα αρχίσουμε να ονειρευόμαστε τις διακοπές του ερχόμενου καλοκαιριού. Φέτος οι διακοπές μας είχαν τη μεγαλύτερη διάρκεια ever: 15 γεμάτες μέρες με χαλάρωση, όμορφες καινούριες εικόνες, γέλιο, τρυφερότητα και τη μελαγχολία που φυσιολογικά έρχεται με την επιστροφή στη ρουτίνα των υπόλοιπων 11,5 μηνών. Και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι ο πρώτος προορισμός ήταν αρκετά κατώτερος των προσδοκιών μας.

Τα στοιχεία που είχα αναφέρει στο προηγούμενο post διαφοροποιήθηκαν λίγο: τα χιλιόμετρα ήταν 1861 αντί για 1500, τα πανηγύρια 0 αντί για 3, το βιβλίο 1 (κι αυτό με το ζόρι) αντί για 3, ο ύπνος πολύ περισσότερος. Όμως η συντροφιά παρέμεινε ανεκτίμητη, όπως εδώ και τόσα χρόνια, και η πολυτιμότητα της ξεκούρασης θα αρχίσει να αναδεικνύεται όταν τα πράγματα θα αρχίζουν να ζορίζουν (από αύριο δηλαδή).

Όσο για το δεύτερο, μου λείψατε παίδες, αν και δεν θα έλεγα όχι σε λίγες επιπλέον μέρες μακριά από τα PCιά και το internet. Ένα από τα λίγα πράγματα για τα οποία χαίρομαι που γύρισα είναι η ανανέωση της επαφής μας. Μόνο δώστε μου λίγο χρόνο να διαβάσω όλα όσα έχετε γράψει τον καιρό που έλειπα. Σιγά-σιγά θα σας προλάβω - μη μου πέσει βαρύ το διαδίκτυο μετά από τη νηστεία τόσων ημερών.

Έχω κάμποσα πράγματα να γράψω, για πράγματα που είδαμε και σχολιάσαμε η συμβία μου κι εγώ κατά τη διάρκεια των διακοπών μας, και με τρώει να αρχίσω να τα αραδιάζω. Όμως υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι φέτος θα το πάρω πιο χαλαρά το θέμα του blogging. Όχι ότι μου παίρνει υπερβολικά πολύ χρόνο αλλά φέτος ακόμα και ο ελάχιστος επιπλέον χρόνος θα μου είναι πολύτιμος, αν φιλοδοξώ κάποτε να τελειώσω με αυτό το διδακτορικό. Γιαυτό αν κάποιες στιγμές χάνομαι περισσότερο από τις 3-4 μέρες που μεσολαβούσαν μεταξύ των post μου μέχρι τώρα να ξέρετε ότι κάποιο deadline θα προσπαθώ να προλάβω, μέχρι το οριστικό και μεγάλο deadline που υπολογίζω για του χρόνου τέτοια εποχή.

Άντε, καλώς σας βρήκα λοιπόν, καλό χειμώνα (η αγαπημένη μου ευχή) και καλό γράψιμο!
 

24 comments so far.

  1. νατασσΆκι 19/8/07 10:18 μ.μ.
    Τώρα βρε αυτό το Καλό χειμώνα στο τέλος τι το ήθελες!!!!! 20 Αυγούστου ακόμα!!!! :))))

    Καλώς ήρθες, χαίρομαι που πέρασες καλά - λυπάμαι που χάνω την ανταπόκριση από τα πανηγύρια! :) - χαίρομαι για τον ύπνο(κι εγώ τον κατάφερα στο τέλος! :))) )

    και χαίρομαι που γύρισες!!!

    Καλό βράδυ - θα τα λέμε (και να στρωθείς για το διδακτορικό σου, αντε κι εσύ.. ! :) )
  2. Ανώνυμος 20/8/07 1:32 π.μ.
    "Όμως υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι φέτος θα το πάρω πιο χαλαρά το θέμα του blogging."

    Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

    Ακούς εκεί "καλό χειμώνα". 37 βαθμούς θα έχει αύριο... Καλώς επέστρεψες πάντως :-)))
  3. pølsemannen 20/8/07 1:45 π.μ.
    Καλώς ήλθατε στα πάτρια πισιά και μην λησμονείτε:

    Στις 16 του Σεπτέμβρη όλη η
    ΕΥ-βλογόσφαιρα ψηφίζει μαζικά Δρα Φλάντζα!

    Καλό βόλι. (Δαγκωτό & με λύσσα!)
  4. Φράνσις 20/8/07 10:48 π.μ.
    θα σε τουφεκισω με τα "καλο χειμώνα" βρε. Κα;λοκαιρι είναι ακομη, και ερχονται...εκλογες, την ατυχία μου. Πέρασες καλα; Η Μαφαλντα το είπε παιδί μου, "κοιτα να δεςι που καποιοι επειμενουν αν στελνουν λογαριασμους στον παλιο εαυτό"... μην ξανακουσω καλο χειμώνα, θα σου ρίξει μαγικο βοτανι το ξωτικό! τα λεμε.
  5. Ανώνυμος 20/8/07 1:10 μ.μ.
    Καλό χειμώνα στα μούτρα σου ρε!!! ;^p
  6. Ανώνυμος 20/8/07 3:59 μ.μ.
    μα γιατι ρε παιδια? Κι εμενα αποτελει αγαπημενη μου ευχη το "καλο χειμωνα", και εννοειται την ωρα που πρεπει. Οπότε i will take a raincheck και θα σου την πω όταν πρεπει την ευχη. καλως όρισες, κανε την αποτοξινωση σου, προετοιμασου και μην ανησυχεις για τιποτα. Εντάξει?
    φιλι
  7. Σπιτόγατος 20/8/07 5:26 μ.μ.
    Το καλοκαίρι πλέον κρατάει μέχρι τον Οκτώβρη! Για να μην πω μέχρι τα Χριστούγεννα και γίνω υπερβολικός...

    Το "Καλή επανένταξη" μου φαίνεται πιο ταιριαστό για την περίσταση, αν και γεννά διάφορους περίεργους συνειρμούς... ;))
  8. Ανώνυμος 20/8/07 11:25 μ.μ.
    Καλή επιστροφή, και καλές ζέστες...γιατί χειμώνα...χλωμό...από αύριο ΚΑΥΣΩΝΑΣ!!!!
  9. Pan 21/8/07 1:35 π.μ.
    Άντε σιγά σιγά να μαζευόμαστε!
  10. exitmusician 21/8/07 9:21 π.μ.
    @ natassaki

    Πάντα την κάνω αυτή την ευχή όταν επιστρέφω από διακοπές. Για μένα τότε τελειώνει το καλοκαίρι, και αισθάνομαι πιο κοντά στον αγαπημένο μου χειμώνα.

    @ nefelikas

    Ειλικρινά δεν γίνεται αλλιώς φίλε. Δεν είναι μόνο ο χρόνος αλλά και η συγκέντρωση που απαιτείται. Και κάμποσες φορές έχω πετύχει τον εαυτό μου να αφαιρείται με τα blogs.

    @ polsemannen

    Να μας στείλεις ψηφοδέλτια σταυρωμένα!

    @ ξωτικό

    Τις τελευταίες μέρες ήμουν σαν τον Μαφαλντοπατέρα που μετράει τις υπόλοιπες μέρες των διακοπών στην παραλία και χτυπάει το χέρι του στην άμμο σκεπάζοντας τη Μαφάλντα lol lol lol

    Καλό φθινόπωρο έπρεπε να ευχηθώ τελικά, γιατί αυτό με το χειμώνα σας έπεσε βαρύ. Γιατί όπως λέει κι ο Νάντο το φθινόπωρο είναι η άνοιξη "που δεν της πάνε καλά τα πράγματα" lol

    @ mpampakis

    Ρε τι τραβάω ο άμοιρος. Εντάξει ρε, καλό καλοκαίρι σου εύχομαι lol
  11. exitmusician 21/8/07 9:27 π.μ.
    @ lifewhispers

    Επιτέλους ένας άνθρωπος με λογική κι ευαισθησία lol Μου αρέσει αυτό το raincheck αλλά δεν το βλέπω να έρχεται σύντομα γμτ

    @ σπιτόγατος

    Μέχρι το επόμενο καλοκαίρι κρατάει. Εκτός κι αν το περσινό λογιζόταν ως χειμώνας με μέση θερμοκρασία 12 βαθμούς.

    Επανένταξη; Χμμμ, not bad. Επαναδραστηριοποίηση επίσης.

    @ Manos S.

    Ήδη αρχίζει και γίνεται ψιλο-ανυπόφορη η κατάσταση. Χτες νύχτα η θερμοκρασία στο κέντρο ήταν 32 βαθμοί.

    @ pan

    Έφυγες καθόλου τελικά;
  12. Ανώνυμος 21/8/07 10:55 π.μ.
    15 μέρες. σούπερ. η συντροφιά είναι που μετράει κι εγώ συνήθως παίρνω βιβλία αλλά άμα έχω καλή παρέα προτιμώ την αληθινή ζωή από τη χάρτινη :-) άντε από σεπτέμβρη σιγά σιγά να αρχίσουμε να μαζευόμαστε, να κάνουμε τις δουλειές μας κι εσύ το διδακτορικό σου. καλή επιτυχία.
  13. Ανώνυμος 21/8/07 3:12 μ.μ.
    Άντε καλό χειμώνα λοιπόν.
    Ελπίζω να χειμωνιάσει στ αλήθεια φέτος.
  14. Φράνσις 22/8/07 10:49 π.μ.
    υποκλίνομαι στην απαντησή σου στο σχόλιο μου! Δεν το γλυτωνουμε το αφιερωμα στη Μαφαλντα στο λεω. Ανεβαζω σε λιγο κατι φαι σας που επιστρεψατε βρε. καλημεραααααααααααααααα!
  15. exitmusician 22/8/07 11:01 π.μ.
    keim, το βιβλίο είναι απαραίτητο συνοδευτικό σε κάθε ταξίδι, ακόμα και μονοήμερο, έστω και για να υπάρχει. Φέτος δεν είχα καθόλου όρεξη για διάβασμα, το βιβλίο του Forster όμως ήταν αριστούργημα.

    hitchhiker, νομίζω ότι το καλοκαίρι θα τελειώσει επίσημα με τη συναυλία των Manics, για την οποία παρεμπιπτόντως δεν έχω ακόμα αγοράσει εισητήρια.

    Kate, περιμένω με αγωνία...
  16. Φράνσις 22/8/07 11:32 π.μ.
    ΔΕ θα το κανω μονη μου!Ευελπιστώ να είσαι συναυτουργός ή εστω παραυτουργος( ασε ορολογία του συναφιού μου, μη σε ζαλίζω). Ενταξει είσαι τώρα;
  17. Ανώνυμος 22/8/07 11:40 π.μ.
    Τη μισώ αυτή την ευχή :(
  18. exitmusician 22/8/07 12:26 μ.μ.
    @ ξωτικό

    Εννοώ ότι περιμένω αυτό που ανεβάζεις για εμάς που επιστρέψαμε βρε. Παρέα θα το κάνουμε το Μαφαλντοαφιέρωμα!

    @ laxanaki

    Καλώς την! Είναι όντως νωρίς για χειμώνα. Πώς ακούγεται το "καλό φθινόπωρο";
  19. Ανώνυμος 22/8/07 6:19 μ.μ.
    θα είμαστε εκεί φυσικά.(στους manics).
    θα πάρω αύριο εισιτήρια.
    Άντε κοντεύει.
  20. Unknown 23/8/07 8:05 μ.μ.
    καλώς επέστρεψες ρε Exit... και τα πιο αραιά ποστ ας είναι.nnnootttt
  21. Mauve_All 23/8/07 10:33 μ.μ.
    Καλωσήρθατε πίσω αλλά όχι ακόμα καλό χειμώνα! Αυτή τη στιγμή έχει 35 βαθμούς έξω κι είναι δέκα η ώρα το βράδυ! (Ασε που έχουμε και υπόλοιπο αδείας εμείς οι -μερικοί- από δω! Χεχε!)
  22. exitmusician 24/8/07 9:58 π.μ.
    @ hitchhiker

    Εγώ δεν πήρα ακόμα εισητήριο. Λες να έχουν εξαντληθεί;

    @ narita

    Δε θα βγει αλλιώς. Και τα πιο αραιά post είναι μία μόνο από τις προσπάθειές μου να βρω επιπλέον χρόνο.

    @ mauve all

    Καλώς σας βρήκα! Καλό φθινόπωρο έπρεπε να ευχηθώ τελικά γιατί τσινάτε όλοι με τον χειμώνα...
  23. Ανώνυμος 24/8/07 6:40 μ.μ.
    Πήγα σήμερα τελικά και πήρα.
    Δεν ξέρω άμα έχει σημασία και πως γίνεται η διανομή αλλά έχω το Νο 1400.
    Εάν τα διαθέτει μόνο η tickeτhouse και με σειρά..υπάρχει πρόβλημα...
  24. exitmusician 24/8/07 8:32 μ.μ.
    1400; Holy fucking shit! Πλάκα θα'χει να ματαιωθεί η συναυλία λόγω... μειωμένου ενδιαφέροντος!

Something to say?