7+1 γκρίζα μουσικά ταξίδια

Tα δικά μου μουσικά ταξίδια αντικατοπτρίζουν το χρώμα της ψυχής μου τη συγκεκριμένη στιγμή. Αυτή τη στιγμή που τo elafini με προσκάλεσε στο blogοπαιχνίδι το χρώμα είναι ανοιχτό γκρίζο, όπως και τα 7+1 τραγούδια που το συντροφεύουν.

and i'm so sad
like a good book
i can't put
this
day back
a sorta fairytale

with you


Tori Amos - A Sorta Fairytale

write your letters in the sand
for the day i'll take your hand

in the land that our grandchildren knew

Queen - '39

climbing forever trying
find your way out
of the wild wild wood


Paul Weller - Wild Wood

it's sometimes just like sleeping
curling up inside my private tortures

i nestle into pain

hug suffering

caress every ache

Björk - Play Dead

well now, everything dies
baby that's a fact

but maybe everything that dies

someday comes back


Bruce Springsteen - Atlantic City


i wanted to be there with you
for i can only be normal with you
i'm taking your life for you


Gene - Olympian

and oh if you stay
i'll chase the rainblown fears away
we'll shine like the morning

and sin in the sun

oh if you stay


Suede – The Wild Ones


and i won't end my days
wishing that love would come along
cause you are in my life
where you belong

now that i've found you

i'll call off the search


Katie Melua - Call Off The Search
 

5 comments so far.

  1. proserpina 10/5/07 3:23 μ.μ.
    Εχμ, τη βοήθεια του κοινού λίγο διότι δεν το πιάνω: πώς βρίσκεις το χρώμα της ψυχής σου;

    Α, και, άσχετο, τί βλέπω (στο άλλο ποστ); Αγαπημένος προορισμός Αθήνα-Λακωνία;;; Σπάρτη ολε; Γιαα πες
  2. exitmusician 10/5/07 4:56 μ.μ.
    Ανάλογα με τη διάθεσή σου. Επειδή δεν είμαι στα πολύ καλά μου, το γκρίζο χρώμα είναι αυτό που με αντιπροσωπεύει, όπως και η αντίστοιχη μουσική.

    Έξω από τη Σπάρτη είναι το χωριό του έτερου ημίσεος. Η διαδρομή δεν είναι ιδιαίτερα συχνή (μερικές φορές το χρόνο) αλλά είναι πολύ πολύ αγαπημένη.
  3. proserpina 10/5/07 6:25 μ.μ.
    :):):): Αγαπημένη πόλη η Σπάρτη, και γενικά η γυρω περιοχή...Αχ τί μου θύμισες τωρα, θέλω να δω Ταΰγετο και να πάω βόλτα στο Μυστρααα
  4. elafini 10/5/07 11:02 μ.μ.
    ξέρεις τι ωραίες αποχρώσεις έχει το γκρί?..τόσο ωραίες όσο και τα τραγούδια σου..ευχαριστώ για την αποδοχή..
  5. exitmusician 11/5/07 10:36 π.μ.
    @ proserpina

    Ναι, όλη η γύρω περιοχή έχει απίστευτα μέρη. Αλλά και πιο μακριά: Αγέρανος, Βάθεια, Γερολιμένας...

    @ elafini

    Μην το συζητάς. Χαρά μου να μιλάω για μουσική και διπλή χαρά μου να βλέπω ότι υπάρχουν άνθρωποι που εκτιμούν τις επιλογές μου.

Something to say?