It's not me, it's you

Κατηγορία:


Δε φταίω εγώ που σε έχει χτυπήσει η κρίση κατακούτελα και δεν έχεις ούτε για κουλούρι
Δε φταίω εγώ που αντιλαμβάνεσαι την ευγένεια για αδυναμία
Δε φταίω εγώ που οι προτεραιότητες που θέτω δε σε βολεύουν
Δε φταίω εγώ που με το που παντρεύτηκες την είδες άρχοντας του Σύμπαντος
Δε φταίω εγώ που προσπαθώ να δω πέρα από τα σύνορα
Δε φταίω εγώ που δεν έχεις ιδέα από πολλαπλή παλινδρόμηση
Δε φταίω εγώ που αγχώνεσαι με το παραμικρό και δεν ξέρεις που πάνε τα τέσσερα
Δε φταίω εγώ που δεν αντιλαμβάνεσαι ότι αντιλαμβάνομαι τα πράγματα πιο ολιστικά
Δε φταίω εγώ που το Δημόσιο κοιμάται
Δε φταίω εγώ που δεν αναγνωρίζεις άλλο τρόπο εκτός από το δικό σου
Δε φταίω εγώ που αντί να χαίρεσαι την κάθε μέρα που ζεις, μιζεριάζεις για αυτά που δεν έχεις ζήσει
Δε φταίω εγώ που χρειάζομαι τα χρήματά μου
Δε φταίω εγώ που το καλύτερο πράγμα πάνω σου είναι ότι με γνωρίζεις
Δε φταίω εγώ που δεν τηρώ τις προθεσμίες που υπόσχομαι
Δε φταίω εγώ που αρνούμαι να τσιμπήσω με ό,τι φύρα προσπαθείς να μου πουλήσεις
Δε φταίω εγώ που ο Παναθηναϊκός είναι πάλι δεύτερος φέτος

It's you











(Ξαλάφρωσα)
 

6 comments so far.

  1. Ανώνυμος 25/2/09 11:47 π.μ.
    καλημερα!!
    χχαχαχαχαχα επιθετικος εισαι, αλλα οχι αρκετα. πρεπει να βριζεις κιολας μερικες φορες, κι εσυ βλεπω φερεσαι με το γαντι! αξιζει νομιζεις? μπαααα...
    δε φταις εσυ, αυτο ειναι σιγουρο!
  2. JoaN 25/2/09 3:15 μ.μ.
    wOWwww! και καλά έκανες!

    (τι θα πει πως φταίμε εμείς τι θα πει πως φταίνε οι άλλοι σαλαλα, συνειρμικό άΖμα)
  3. Φράνσις 26/2/09 10:22 π.μ.
    Χοχοχοχοχο! Πολυ καλύτερη συνοδεια απ΄το άλμπουμ αυτου του σκατοκόριτσου της Λιλυ Αλλεν, (ο τιτλος του τελευταιου της πονηματος, μη χεσω, αν δεν το γνωριζεις, είναι It's not me, it's you), τη οποια μαλλον δεν αγγιζει η παγκοσμαι κρισαρα, επειδη ανερυθριάστως δήλωσε, πως περυσι, ξοδεψε 140.000 δολαρια, ΜΟΝΟ σε κοσμηματα και ρουχα...... Εχεις να πεις τιποτα μικρο μου πετουμενο;
  4. exitmusician 3/3/09 9:52 π.μ.
    lifewhispers, με ξέρεις ρε, αν δεν αισθάνομαι άπειρη οργή κι αρχίζω να φωνάζω I look like a twat χαχαχαχ. Πάντως δε φταίω!

    JoaN, πάντα φταίνε οι άλλοι! Τελικά αυτή είναι η καλύτερη άμυνα.

    Ξωτικό, το ξέρω, το ξέρω. Έχω να πω ότι το έχω λιώσει το δισκάκι κι ας με συγχωρέσει η Lily για το clopyright. Σκατοκόριτσο, αλλά το ταλέντο ξεχειλίζει...
  5. KitsosMitsos 3/3/09 9:05 μ.μ.
    Δε φταίμε λέμεεε!!
    (είπα να κάνω ρίμα)

    Καλησπέρα :-)
  6. Ανώνυμος 5/3/09 11:12 π.μ.
    για το ότι ο παο έχασε από τον πανσερραικό ποιος φταίει?? (καλά κόβω την καζούρα, γιατί βλέπω την οργή να ξεχειλίζει!!)

Something to say?